Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foulplay_ schreef:Waarom is iedereen hier zo gezond? Ik voel me opeens echt een olifant als ik dit allemaal lees
Depende schreef:Foulplay, ik probeer niet aan ongezonde dingen te beginnen omdat ik onwijs veel moeite heb met maathouden. Niet 1 koekje, maar meteen 5 oid. Dit topic helpt wel een beetje als stok achter de deur, anders moet ik posten 6 speculazen en dat wil ik niet
Depende schreef:Foulplay, ik probeer niet aan ongezonde dingen te beginnen omdat ik onwijs veel moeite heb met maathouden. Niet 1 koekje, maar meteen 5 oid. Dit topic helpt wel een beetje als stok achter de deur, anders moet ik posten 6 speculazen en dat wil ik niet
Koper schreef:Depende schreef:Foulplay, ik probeer niet aan ongezonde dingen te beginnen omdat ik onwijs veel moeite heb met maathouden. Niet 1 koekje, maar meteen 5 oid. Dit topic helpt wel een beetje als stok achter de deur, anders moet ik posten 6 speculazen en dat wil ik niet
Wie zegt dat dat moet? Doe als ik en zet "koekjes" neer.
Foulplay_ schreef:Waarom is iedereen hier zo gezond? Ik voel me opeens echt een olifant als ik dit allemaal lees