Ik heb van het weekend ook weer eters, ik heb een vega lasagne op het menu staan, nu al zin in!

Ik vroeg me eigenlijk af, zijn er hier ook mensen die van beroep koken?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

sonjim schreef:Secricible heb je daar een recept van dat klinkt heerlijk.
) Hoofdgerecht was een spaghetti bolognese, helemaal zelf gemaakt en hij smaakte echt heerlijk! Daar kunnen die pakjes toch echt niet tegen op! Nagerecht was een pompoentaart, hier twijfelde ik nog wel aan, pompoen in taart, mwah, ik wist het niet. Maar het smaakte uiteindelijk echt heel lekker en hij was precies groot/klein genoeg. Als hapjes had ik nog zelfgemaakte brownies, cupcakes en gevulde eieren. In totaal, samen met het drinken (fles groene ranje, cola en frisse fruitdrank) was ik ongeveer 30 euro kwijt, voor 6 man. Ik heb nooit echt veel moeite om voor weinig geld voor een grote groep te kopen.
Beetje improviseren en je laten leiden door aanbiedingen en seizoensaanbod. Dan kom je al een heel eind, en bijv. voor het hoofdgerecht: de spaghetti had ik gewoon een kilo zak van de euroshopper gekocht, 69 cent. Gehakt in de aanbieding: 2.24 bleekselderij maar 99 cent, wortelen maar 60 cent, uien had ik nog. Melk is ook maar 50 cent, tomaten kosten geen drol.