doe je dat dan met supermarktknoflook (heb net even lopen Googlen en een hoop mensen doen dat gewoon!) of koop je het in het tuincentrum? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
doe je dat dan met supermarktknoflook (heb net even lopen Googlen en een hoop mensen doen dat gewoon!) of koop je het in het tuincentrum?
heb ik ook gedaan 

dat kan ook.
Aardperen, dahlia's, snijbiet, bloedzuring
, maggiplant, erwtenplanten, lathyrus tegen de hekjes, 3 courgetteplanten (waarvan ik er al wel 1 op heb
) aardbeiplanten (heul veul, dus iemand in Friesland die stekjes wil?) bosuitjes, bieslook, paarse bonen, een framberrie plantje, Oostindische kers en basilicum. Verder heb ik een munt-tic, dus heb allerlei soorten munt door m'n hele tuin staan. Aarbeienmunt is m'n nieuwste aankoop
en die doet het hartstikke goed. De kruidentuin staat vol met van alles en nog wat, behalve komkommerkruid
Naaktslakken in overvloed en ook de rupsen hebben goed huisgehouden in m'n tuin. Toen de boerenkool op was, zijn ze maar aan mijn oostindische kers begonnen, de schavuiten!
heb een lekker recept voor de liefhebber

kan toch weinig met die ruimte en nu groeit er vooral gras en onkruid.
iedere dag halen we ze uitelkaar!