Dolce Gusto

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Dolce Gusto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 14:28

Ik wil zo'n wandrekje voor mijn cups :+:

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 14:39

Hm, daar zijn de doosjes 4,79 euro... en dan komen er nog verzendkosten bij :(

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 14:40

Zelfs die rekjes zijn ongelofelijk duur.... ik koop wel een paar mooie blikken ofzo, kleurtje per smaak of iets dergelijks :)

blazelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 15:12

Het rekje koop ik ook nog niet aangezien dat als het patent is afgelopen vast ook wel namaak rekjes komen! was met de senseo ook!

alhoewel ik die nieuwe bubbel dingen echt zo leuk vind! <3

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 15:31

Er zijn onder andere bij de Xenos gewoon namaakrekjes te koop hoor voor cups, al voor 10 euro geloof ik :j

@ GamblersCup, als jij je machine registreert bij die Duitse site kan je de codes sparen die in de doosjes zitten en volgens mij kan je daar weer cupjes mee kopen. én als ik het goed heb doen de nederlandse codes het ook gewoon, dus ik help je graag sparen, want ik kan er zelf toch niks mee en heb liever dat ze gebruikt dan weggegooid worden :j

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 17:05

Ik geloof dat ik de site nog maar eens even in rust door moet lezen :-)
En dan kijken wat makkelijker en goedkoper is, want het blijft verrot dure koffie...

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-12 17:28

bij de xenos heb je echte DG rekjes!!!!
ik heb m zelf niet mee genomen omdat ik niet zou weten waar ik het laten moet maar ze zijn niet zo duur

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 17:28

9,95 ;)

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 20:33

Ik heb ook een rekje van de Xenos, en je merkt het verschil toch wel.. De cupjes vallen er altijd doorheen, het past net niet allemaal.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 00:54

GamblersCup schreef:
Ik geloof dat ik de site nog maar eens even in rust door moet lezen :-)
En dan kijken wat makkelijker en goedkoper is, want het blijft verrot dure koffie...

Juist omdat het zulke dure koffie is, is dit dus wel interessant. Want je hoeft dus niet via de website gewoon te bestellen, maar je kan er een account maken en je apparaat registreren. Op elk pakje koffie (erin eigenlijk) staat een code, waar je als Nederlander helaas niks mee kan, maar als duitser dus wél. Die codes kan je invoeren op de website en daar bouw je een tegoed aan "Genusspunkte" mee op. Elke code is 10 punten waard en voor 220 punten kan je een doosje koffie kopen. 22 pakjes lijkt misschien veel, maar als je toch de koffie moet kopen kan je het net zo goed sparen toch? En als er behalve mij misschien ook nog anderen uit dit topic jou de codes willen geven, we kunnen er zelf immers toch niks mee, kan het best mooi opschieten en heb je eens in de zoveel tijd een paar pakjes (bijna ivm verzendkosten) gratis koffie :j

Ik vind het heel jammer dat Nederland niet meedoet met dit systeem, maar helaas, Duitsland heeft het al jaren en wij nog steeds niet, dus zal voorlopig ook wel niet komen vrees ik :=

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 07:49

In aken bij de HIT kost een pakje 4,49. daar hebben ze veel meer keus in de winkel dan in nederland. Zelfs de.latte vanille. De nieuwe latte en de chai thea hebben ze daar

@ alwiene. Waar kun je dat dan ergens doen? Aangezien ik ook vaker in duitsland de koffie haal. Is dit voor mij ook wel interessant

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 07:57

Mijn codes kun je uiteraard ook krijgen :) heb hier nog 8 pakken staan dus heb je al zeker 8 codes!

Ik heb mijn mocca op, nu maar eens de latte uit gaan proberen!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 14:30

Zera schreef:
In aken bij de HIT kost een pakje 4,49. daar hebben ze veel meer keus in de winkel dan in nederland. Zelfs de.latte vanille. De nieuwe latte en de chai thea hebben ze daar

@ alwiene. Waar kun je dat dan ergens doen? Aangezien ik ook vaker in duitsland de koffie haal. Is dit voor mij ook wel interessant

Het gaat er niet om dat je de codes in Duitsland haalt, want ze staan ook gewoon op de Nederlandse verpakkingen. Maar je moet wonen in Duitsland, omdat je dan met je Duitse adres kan registreren op de Duitsde DG site (www.dolce-gusto.de) en dan kan je die codes gaan sparen. Maar die accepteert geen Nederlands adres :)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 15:08

Hm, ik kan mijn machine niet registreren, want ik heb de originele verpakking en de bijbehorende papieren niet meer... :(

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:31

Das balen GB!

Ik zit aan mijn eerste latte :) ook lekker !

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:37

GamblersCup schreef:
Hm, ik kan mijn machine niet registreren, want ik heb de originele verpakking en de bijbehorende papieren niet meer... :(

Ik heb eigenlijk niet kunnen vinden of je geen punten kan sparen als je je machine niet kan registreren. Ik heb op de Nederlandse site wel een account kunnen maken nog voordat ik mijn machine had, maar daar kan je geen punten sparen dus geen idee hoe dat werkt?
Zou best vreemd zijn als je geen punten kan sparen alleen omdat je geen code van je apparaat meer zou hebben?

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:13

Jammer dat je in NL geen punten kunt sparen :(

Heb net nog eens een Latte Macchiato Vanille gehad en merkte toch verschil nu ik wel geroerd had. Smaak was wat gelijkmatiger verdeeld.

De Chococino heb ik ook geprobeerd, vind 'm wel okay maar niet heel geweldig (ik proefde overigens niks kokos-achtigs).

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:15

Chococino vind ik ook niet echt lekker, zelfde geld voor de nesquik :)

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:21

Chococino zat bij mij in het proefpakketje, dus heb gelukkig geen heel pakje gekocht. Maar vond 'm niet zo geweldig. Beetje automaten-achtig (goh :+ ), dan heb ik liever de "echte" chocomel (evt. opgewarmd in de magnetron).

LM Vanille vind ik overigens wel echt heerlijk :9

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:23

Ik ben juist gek op automaten choco, maar vind de chococino daar niet zo naar smaken, dat rare bijsmaakje wat mij dus aan cocos doet denken verpest het behoorlijk. Maar misschien ga ik er nog aan wennen, ik heb er iig wel een heel pakje van :j

De latte vanille ga ik ook nog maar eens proberen, dit keer maar met een klontje suiker erin denk ik :=

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:25

Ohja, suikerklontje had ik ook erin :)) Vergeten te vermelden.

Zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen he, ik vond de mocha juist weer meer choco-achtig en dat had jij weer totaal niet he. Grappig :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:34

Oh de Mocha is wel choco-achtig hoor, dat was ik niet volgens mij := Maar Mocha is toch ook een soort mengsel van choco en koffie? Alleen ik vind hem héérlijk de Mocha, dat wel :)) Ik deed vroeger ook wel eens chocomel in de gewone koffie :9

xxGermaXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:38

Ben ook de gelukkige eigenaar van een DG :D
Ben helemaal gek op de koffie.
In Apeldoorn staat er op Zaterdag een kraam op de markt met koffie voor de DG heeft alleen elke week een andere prijs ligt eraan voor hoeveel hij ze kan inkopen

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:40

xxGermaXX schreef:
Ben ook de gelukkige eigenaar van een DG :D
Ben helemaal gek op de koffie.
In Apeldoorn staat er op Zaterdag een kraam op de markt met koffie voor de DG heeft alleen elke week een andere prijs ligt eraan voor hoeveel hij ze kan inkopen

En scheelt dat meestal echt veel dan of valt dat wel mee? Bij de Jumbo koop ik het bijvoorbeeld van 4,69 nu :)

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:42

Ik moet hier in ehv ook maar eens op de markt kijken dan misschien staat er hier ook wel zon kraam met DG koffie :)