Ik zag jou bericht van gisteren met een cadeautje bij jou naam. Ik dacht dus dat je gisteren jarig was omdat toen dat berichtje
geplaatst was van jou

Ach het was nog vroeg vanmorgen

Dus nogmaals, gefeliciteerd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Valina schreef:Balen TinkerTom!
Dan toch maar even naar Jamin ofzo.
In Hoeven, in de St.Janstraat (dat hoofdstraatje waar ook de AH zit), daar zit blijkbaar ook een winkeltje waar ze vanalles op dit taartengebied verkopen.
Misschien dat je daar nog iets naar je gading kunt vinden?
@MuppetMayo: wat een schatjes zeg!
IngridB schreef:Valina schreef:Balen TinkerTom!
Dan toch maar even naar Jamin ofzo.
In Hoeven, in de St.Janstraat (dat hoofdstraatje waar ook de AH zit), daar zit blijkbaar ook een winkeltje waar ze vanalles op dit taartengebied verkopen.
Misschien dat je daar nog iets naar je gading kunt vinden?
@MuppetMayo: wat een schatjes zeg!
Dan moet ik toch ff naar Hoeven toe. Weet je toevallig ook hoe dat winkeltje heet?
Oh is dat toch niet die hobbywinkel in die zijstraat? Dat zou weleens kunnen want daar hebben ze alles wat met hobby te maken heeft![]()
Leuke taartjes MM
Lisette03 schreef:dames uit fijnaart, roosendaal en omgeving, hier in Essen Belgie zit ook nog een taartenwinkeltje, de taartenelf, is voor sommige van jullie misschien ook nog wel goed aan te rijden en qua prijs gewoon webshopniveau en de Aveve heeft ook taartenspullen, maar die is erg duur
TinkerTom schreef:Kom net bij de sligro vandaan en ze hadden idd wel fondant, zowel vloeibare als rolfondant!!
emmertje van 1 kg voor 3,50 ex btw en heb meteen een taart rooster meegenomen want liep ni steeds moeilijk te doen met pannenonderzetters... 3,95 ex