Ik heb m t weekend gemaakt en is nu al bijna op. Heb me ouders ook nog gegeven en die vonden het ook lekker, want met zn tweeen is zo'n hele koek wel heel veel Maar hij is heel goed gelukt en smaakt heerlijk!
Fantastisch TS, al 13 pagina's met mensen die hem gaan proberen en meestal fantastisch vinden. Zal dit het meest gemaakte recept in de history van bokt worden?
Ouioui, ik had de gesuikerde. Het is ook heel mooi gecarameliseert hoor, hij is ook heelm mooi dik geworden.. maar ik proef gewoon best heel erg de melk.. maar dat kan ook aan mij liggen.
Fantastisch TS, al 13 pagina's met mensen die hem gaan proberen en meestal fantastisch vinden. Zal dit het meest gemaakte recept in de history van bokt worden?
Gisterenavond hebben melanie (rohotje op bokt) en ik onze taartbak kunsten laten zien
we hebben 2 foto's als voorproefje, hier is de chocolade toplaag nog niet hard! We hebben melk chocolade en daim chocolade gebruikt dus hebben we extra caramel stukjes op de toplaag
Pff. Mijn Shortbread was zo populair onder de familie. Ik had beloofd ook wat mee te nemen voor mijn vriend die zondag terugkomt van vakantie.. maar dat lukt al nietmeer