Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Scum schreef:Nou, ik heb net mijn cake bewonderd. Hij is mooi egaal bruin van kleur, en de bovenkant staat wel ietsje bol. Wel helemaal intact eruit gekomen en ietsje terug ingezakt. Maar hij ziet er zo wel heel mooi uit. Ik weet niet of hij lekker smaakt. Als ik straks hem in 3 stukken snijd, dan moet ik maar eens proeven als er een paar kruimeltjes af vallen.
Alleen... mijn vulling is nergens te krijgenDe aardbeienmousse van Mona zit niet in hun assortiment. C1000 wel, maar daar is ie elke keer op als ik kom. Ik begin me lichtelijk zorgen te maken...
BrittKitt schreef:Had ik laatst ook, had ik nét te weinig voor twee taarten, en ze hebben hem altijd bij de emté, tót ik hem nodig had
Toen maar flink uitgesmeerd tot het net paste
Ik heb een vraagje, ik heb ganache gemaakt, op laten stijven en nu er overheen gegoten, maar hij wil niet echt opstijven helaas. Is er iets dat ik kan doen zodat hij wel steviger wordt? Ik hoop dat ie nog wel opdroogt op mn taartje, anders is het ook maar net niks
arans schreef:ik moet binnenkort een taart voor mijn ooms verjaardag maken. het is een suprise party, en hij word 30. Alleen ik bedacht me laatst dat hij helemaal niet zo van marsepein houd. En hoewel hij er niets van af weet is het toch leuk als hij de taart ook lekker vind. Iemand enig idee wat voor taart ik kan maken? hij is btw ook schilder. Het is wel leuk om dat er ook in te verwerken.