Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wereld schreef:Yunomi schreef:Ik wil deze week nog Koekie-monster Cupcakes maken, en voor de kleur van de kokos dacht ik aan blauwe sportdrink. Weet iemand of dit kan?
Hoe bedoel je dat?
Wil je die sportdrink gebruiken om mee te kleuren?
Yunomi schreef:Ik ben zo eigenwijs om het denk ik wel te proberen.
Heb in het topic hierover eens een gezien met Blue Curacao, dus het moet dan toch ook met sportdrank kunnen?
Maar stuiteren wordt het dan wel een beetje ja.
Yunomi schreef:Ik lees nu toch dat het niet werkt?
Daarna heb ik toch niet gezegd dat ik het toch ga doen?
Ik snapte alleen niet waarom het in eerste instantie niet zou werken, maar nu begrijp ik het.
Yunomi schreef:Ik ben zo eigenwijs om het denk ik wel te proberen.
Heb in het topic hierover eens een gezien met Blue Curacao, dus het moet dan toch ook met sportdrank kunnen?
Maar stuiteren wordt het dan wel een beetje ja.
wereld schreef:Iemand een Penny noemen is niet zo aardig....NieneWiep schreef:Dames, laten we het even aardig houden hier.
Ja hoor, ik houd het zeker aardig.. Ik herrinner alleen de 15 jarige penny even aan wat ze heeft getypt..
NieneWiep schreef:wereld schreef:Ja hoor, ik houd het zeker aardig.. Ik hou alleen niet zo van bijdehante dames van 15 die zo eigenwijs zijn dat ze eerst om advies vragen,
en je daarna afkatten
Graag of niet.....
En ik hou niet zo van mensen die snel hun bericht editten. Dat eerste klonk niet bepaald aardig namelijk.
wereld schreef:NieneWiep schreef:Ja hoor, ik houd het zeker aardig.. Ik hou alleen niet zo van bijdehante dames van 15 die zo eigenwijs zijn dat ze eerst om advies vragen,
en je daarna afkatten
Graag of niet.....
En ik hou niet zo van mensen die snel hun bericht editten. Dat eerste klonk niet bepaald aardig namelijk.