Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ashleey_ schreef:Ashleey_ schreef:Ik wil mn taartje zaterdag eigenlijk aansnijden! Zou dat nog kunnen?
Dat ik hem straks luchtdicht verpak en donker wegzet, vrijdag vullen en decoreren en dan zaterdag aansnijden?
Iemand die mij kan helpen?
Ashleey_ schreef:Ja weet je wat het is... ik wil hem zaterdag eigenlijk aansnijden! Zou dat nog kunnen?
Dat ik hem straks luchtdicht verpak en donker wegzet, vrijdag vullen en decoreren en dan zaterdag aansnijden?
hyppolyte schreef:Ik zou 'm dan vandaag vullen en decoreren en 'm dan lekker in de vriezer zetten en vrijdag eruit halen. Anders is je biscuit zaterdag wel een beetje erg hard/bol denk ik.
Mayo schreef:Je hebt 'em net gebakken? Waarom gooi je 'em niet in een pedaalemmerzak en dan in de vriezer? Donderdagavond uit de vriezer, dan weet je zeker dat je vrijdag op de dag met vullen en bekleden aan de slag kan.
Heb je iig zekerheid dat je biscuit nog vers is
hyppolyte schreef:Mayo's optie kan ook inderdaad. Of vandaag vullen en dan in de vriezer, hoe je alleen nog te bekleden vrijdag
Luckymoon schreef:Mayo schreef:Oh gut, ik kom niet lager uit dan $ 122,00
Haha, met veel strepen en uitstellen kom ik op $98,00. Ik ga vanaaf toch nog eens naar die site en m'n lijstje kijken
@ Chloeck: Wanneer sluit de "inschrijving" ?