Jaaa ik ben ook helemaal trots!! Dit is pas de derde taart ever!! Ik ben helemaal aangestoken door jullie!!
Hij is alleen helaas niet helemaal glad, het afsmeren vind ik echt nog erg moeilijk, ook zit de BH niet helemaal recht zie ik op de foto.. Op de foto lijkt hij veel ongelijker en meer oneffen...
Open ik 's morgens heel onschuldig dit topic...meteen 2 tieten in mn gezicht! Ze zijn mooi geworden hoor En wat betreft afstrijken: ik heb ondervonden dat gewoon lekker smeren met je handen het beste gaat. (Zie je het voor je? Met je handen lekker over die tieten heenwrijven )
Open ik nietsvermoedend dit topic op mijn werk... *pats* Een paar tieten in beeld! Hoop maar dat mijn collega's nu geen rare dingen over me gaan denken.
Ik was op zoek naar bolle bakvormpjes om ze mee te maken, maar die kon ik hier nergens vinden.. Toen heb ik bij de blokker 2 glazen kommetjes gekocht, mert weet ik zo even niet meer, en gevraagd of die in de oven konen, en dat kon! Ze hebben mij iets van 2,00 p/s gekost.. het enige nadeel wat dat ze een afgeplatte onderkant hadden, maar dat zie je zo niet echt meer hahaha...