Ik ga straks naar het paard toe hardlopen, paard de staart wassen en dan weer terug hardlopen
Tis opzich niet echt staartenwasweer, maar het moet echt. Hij is echt heel ranzig, en er is helemaal niks mee te beginnen zo. Terwijl ik haar verder ondertussen al helemaal strak getoiletteerd heb Dus dan maar even koud aan billen!
Sanne Ik kan het me wel voorstellen hoor, niks om je voor de schamen
Verder heb ik eigenlijk niet zo heel erg veel onthouden Sorry, maar hoofd is echt een beetje een zeef op het moment.
Maar mijn dag: o: bak yoghurt met allbran t: 2 dvb, 1 pindakaas 1 sandwichspread t: appel l: 2 dvb 1 pindakaas, 1 sandwichspread, 1 soep (weet nog neit welke) t: mueslimeergranenreep d: gekruide krieltjes, boontjes en kipstukjes
Ben gisteren erg fanatiek geweest in de sportschool Heb wel wat last hier en daar, maar niet hinderlijk. Heb alleen een pijnlijke plek in mijn lies, heb me gisteren verstapt dus ik vermoed dat het daar van komt
ItsMe2
Geplaatst: 13-03-09 11:00
@ Sokje, mijn paardje is ook op 28 april jarig:D// Zal wel toevallig zijn als je veulentje ook dan geboren word
Ik heb gisteravond flink door gezet, en heb 30 buikspier oefeningen gedaan .. En geen spierpijn.. wel een wonder eigenlijk.. Ik ga zo na mijn tussendoortje!
Oh ik doe er altijd 180 60 gewoon voor, 60 links en 60 rechts Moet ook wel zeggen dat ik het ondertussen ook wel begin te zien hoor Heb in het begin wel een paar keer spierpijn gehad maar vandaag eigenlijk helemaal niet. Heb wel last van mijn schouders, maar dat komt neit door de buikspieroefeningen maar door een ander apparaar
Pfffffff wat hebben jullie veel gekletst, was gister even met stalgenootje mee op wedstrijd en nu echt veel bij moeten lezen.
Planning voor vandaag: o: 4vb met appelstroop + beker milk&fruit light l: 2vb met kaas, 2vb met kipfilet + beker milk&fruit light bew: uurtje sportschool t: 1 sinaasappel t: bakje magere vruchtenyoghurt a: kom tomatensoep met tosti (2 vb met kaas ) bew: concours met paard t: 1 mandarijntje
Ik betaal €38,- in de maand voor de sportschool voor onbeperkt sporten! Alleen vind het moeilijk om regelmatig heen te gaan Maar nu ik dit gepost heb, heb ik mezelf wel verplicht om vanmiddag te gaan