dus doe er goed aan en blijf nog een week thuis. als je te snel gaat, moet je nog langer herstellen! Ben je nog verder van huis. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dus doe er goed aan en blijf nog een week thuis. als je te snel gaat, moet je nog langer herstellen! Ben je nog verder van huis.

ukje schreef:ik bedoelde het ook niet aanvallend ofzo maar natuurlijk is het nooit leuk als je thuis zit vanwege ziekte en wil je ook weer naar school.

Dat bedoelde ik er dus mee te zeggen
Piekeren zorgt ervoor dat je langer down bent en minder snel hersteld. ) Welshcobfan schreef:ukje schreef:ik bedoelde het ook niet aanvallend ofzo maar natuurlijk is het nooit leuk als je thuis zit vanwege ziekte en wil je ook weer naar school.
Ik weet het, daarom is het juist zo belangrijk dat flevogirl niet haar tijd besteed aan piekeren over iets wat toch nog niet kan, maar ontspant zodat het lichaam die tijd kan gebruiken om weer de oude 'ik' te worden
(jajaja ik heb toch wat geleerd van het noodgedwongen thuiszittenDat bedoelde ik er dus mee te zeggen
Piekeren zorgt ervoor dat je langer down bent en minder snel hersteld. )

We zien wel...ik laat het nu maar over me heen komen en denk er niet teveel over na
Ik kan ook nooit zo goed tegen ruzie/woordenwisseling
Dan slaap ik heel slecht. Dus fijn dat je nu lekker kunt slapen! 

om maar te zwijgen over mijn humeur dan

, volle melk (ivm de andere op)
ik zal proberen nog tussendoortjes te nemen en deze middag
Maar heb zaterdag wel veel gesjouwd omdat we mijn vriendin verhuisden en gisteren 2 uur gereden met Chubster (is eigenlijk meer beweging voor haar huh
)..

dag meiden! 

Pizza was dus gewoon je beloning moet je maar denken 

brood met speculaas is jummie en smaakt naar meer.. Vrees dat ik de makreel laat liggen tot morgen en m'n lunch zo ga oppeuzelen

Chubby schreef:O. 2 bb speculaas, kom thee met zoetje
T. 2 snack a jacks, kom thee met zoetje
T. worstenbroodje (verdorie)
L. 2 bb makreel, glas melk
T. appel, glas cola light
T. 2 bb speculaas, glas cola light
D. ?
T. biogarde met banaan
maar als ik mijn verslaving kwijt ben dan moet ik ook aardig me best doen om daar aan te komen.