[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 21:19

Meid, ik zit al vanaf september thuis Lachen dus doe er goed aan en blijf nog een week thuis. als je te snel gaat, moet je nog langer herstellen! Ben je nog verder van huis.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 21:40

flevo, al hoop ik niet dat je vol wordt gestopt met nutricia ten eerste je hebt niks voor niks een maagbandje laten plaatsen lijkt me dan een beetje sterk om caloriebommetjes te gaan drinken en ten tweede ik hoorde van verschillende mensen dat dat zo goor spul is.

Ben ook blij dat ik het tot nu toe nog niet opgedrongen krijg en als het goed met me blijft gaan hoeft dat ook nooit maarja terugvallen liggen op de loer zeker nu ik vaak last van vreetbuien krijg die 9 van de 10 keer eindigen in kotsbuien

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 21:42

Zwaar hoor uk! Je hebt nog een lange weg te gaan, of niet? Ach gut

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 21:43

Welsh, jij heb je diplomaatje al op zak en flevo nog niet dus als het daar mee te maken heeft dat ze het liefst morgen al naar school gaat snap ik het wel

neemt niet weg dat ze wel haar lichaam de tijd moet geven om te herstellen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 21:47

Meid, je zou eens willen weten hoe graag ik weer wil studeren! Ik had verdorie al mijn bachelor moeten hebben en heb door mijn kl*te gezondheid nu alwéér vertraging. Beter gezegd: in september 2007 had ik al afgestudeerd psycholoog moeten zijn... nu is het september 2009....
Ik zou de wereld geven als ik weer kon studeren en niet meer telkens zo ziek was!

Dus ik snap het heeeeel goed! Maar je hebt maar 1 lichaam en daar moet je goed voor zorgen. School komt wel weer, maar je pikt niets op als je je nog niet goed genoeg voelt. Je lichaam heeft nu die kracht en energie nodig om te herstellen. Gun het je lichaam ook en leg je neer bij het feit dat je nu een pas op de plaats moet nemen Lachen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 21:51

ik bedoelde het ook niet aanvallend ofzo maar natuurlijk is het nooit leuk als je thuis zit vanwege ziekte en wil je ook weer naar school.

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 21:57

Het is indd niet verkeerd om rustig aan te doen!
Heb het zelf ook vaak ondervonden! Lachen
Pfff alweer gezondigd.. Chipies opgegeten! maar wel de zak weer weggelegd dus word nou niet meer verleid Lachen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 22:04

ukje schreef:
ik bedoelde het ook niet aanvallend ofzo maar natuurlijk is het nooit leuk als je thuis zit vanwege ziekte en wil je ook weer naar school.

Ik weet het, daarom is het juist zo belangrijk dat flevogirl niet haar tijd besteed aan piekeren over iets wat toch nog niet kan, maar ontspant zodat het lichaam die tijd kan gebruiken om weer de oude 'ik' te worden Lachen

(jajaja ik heb toch wat geleerd van het noodgedwongen thuiszitten Haha! Dat bedoelde ik er dus mee te zeggen Lachen Piekeren zorgt ervoor dat je langer down bent en minder snel hersteld. )

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 22:20

Welshcobfan schreef:
ukje schreef:

Ik weet het, daarom is het juist zo belangrijk dat flevogirl niet haar tijd besteed aan piekeren over iets wat toch nog niet kan, maar ontspant zodat het lichaam die tijd kan gebruiken om weer de oude 'ik' te worden Lachen

(jajaja ik heb toch wat geleerd van het noodgedwongen thuiszitten Haha! Dat bedoelde ik er dus mee te zeggen Lachen Piekeren zorgt ervoor dat je langer down bent en minder snel hersteld. )

Heel mooi gesproken Welsh!
Phoe ben moe zeg! Ga zo maar eens slapen Knipoog
Nog even mooi weer de leeuw kijken Tong uitsteken

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 22:50

Dat is zeker zo Welsh, met piekeren praat je jezelf alleen maar meer in de put Ja

Ik ben even over m'n dipje heen: vriendin belde vrij snel weer op dat het haar speet en dat ze niet goed nagedacht had. Ze stuurde een E-card en heeft nu geregeld dat ze gewoon bij mij slaapt Lachen

En wat betreft de jongen in kwestie: ik weet gewoon niet wat ik ermee moet. Ik verminder het contact en wacht af, ik ken maar één kant van het verhaal, en nog niet eens volledig, ik baseer nl nu mijn mening op wat ik lees, en ik kan niet op de hyve van de andere persoon kijken dus weet niet wat hij geschreven heeft We zien wel...ik laat het nu maar over me heen komen en denk er niet teveel over na Lachen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 22:55

Wat tof van je vriendin Lachen Ik kan ook nooit zo goed tegen ruzie/woordenwisseling Nagelbijten / Gniffelen Dan slaap ik heel slecht. Dus fijn dat je nu lekker kunt slapen! Lachen

en wat goed dat je gewoon maar even afwacht wbt de jongen Lachen

Ik raak morgen in een dip, dan moet ik ongesteld worden en dan vreet ik alles bij elkaar Nagelbijten / Gniffelen om maar te zwijgen over mijn humeur dan Haha!

Morgen komt ook een vrouw van thuiszorg om te kijken hoe allergievriendelijk ons huis is Lachen

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 08:11

@flevo: beter nog even thuis blijven toch? Lachen
@ukje: bah wat naar meid! hou vol
@welsh: jammer dat je niet terug kan studeren. ben je vanplan opnieuw te beginnen? en is de
richting psycholoog zwaar? (wil dat namelijk ook gaan doen)
@meat: volhouden! wachten word misschien beloond Lachen

gewicht ong. 2 weken geleden: 59,8 kg
vandaag: 58,5 kg Go jij! Go jij!
stillaan kom ik naar de 58 toe! Haha!

o: special K met vanille en rode vruchten Haha! , volle melk (ivm de andere op)
T: appeltje
L: 1 bufstukje, witloof, 2 aardapelen
T: ??
A: 3 sanwiche's, kaas, soep
T: ??

ik hoop datdeze dag er beter uitziet Nagelbijten / Gniffelen ik zal proberen nog tussendoortjes te nemen en deze middag
goed te eten!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 08:16

Planning voor vandaag;
O: 1 vlk boterham (kipgehakt), plak ontbijtkoek
T: evergreen
L: 2 vlk boterhammen (kipgehakt)
T: magere yoghurt
A: ?
T: appel

Beweging: uur paardrijden, en misschien half uur tennissen.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 08:26

Goedemorgen!

Heb weer een slecht weekend achter de rug, zeker zaterdag was Zij zijn groot en ik is klein! Maar heb zaterdag wel veel gesjouwd omdat we mijn vriendin verhuisden en gisteren 2 uur gereden met Chubster (is eigenlijk meer beweging voor haar huh Haha! )..

Vandaag met nieuwe frisse moed en voel me goed genoeg om vanavond weer te gaan Combatten Go jij! Go jij!

O. 2 bb speculaas, kom thee met zoetje
T. 2 snack a jacks, kom thee met zoetje
L. 2 bb makreel, glas melk
T. appel, glas cola light
T. 2 bb speculaas, glas cola light
D. ?
T. biogarde met banaan

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 08:48

Goedemorgen. Ik heb niet bijgelezen. Jullie hebben veel geschreven in het weekend.
Ik heb dit weekend 2 verjaardagen gehad, maar de enige zonde (voor mij dan) was dat ik 2 glazen dubbelfris op heb.

Gister heb ik wel gezondigd, we hebben pizza besteld. Vanavond dus maar een soepje met een broodje.

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 08:51

chubby: leuk Lachen
mistic: mm pizza.
ga zo dadelijk inkopen doen ! en vriend ophalen met de bus Dromen dag meiden!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 08:58

Het is weer maandag hoor. Kom ik op kantoor, doet het netwerk het niet. Ben nu wel ingelogd, maar kan alleen op internet, niet bij de mail, agenda of bestanden. Hoop dat het snel wordt opgelost. Scheve mond

Planning:
O: magere yoghurt met fruit & fibre
T: plakje volkoren ontbijtkoek, 0.5l water
L: 2 bb met philadelphia, appel
T: liga, 0.5l water
D: aardappels, vlees, groente (denk ik, moet even overleggen met vriendje)
T: thee, fruit

Beweging: 2x 20min fietsen naar werk

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 09:58

Oh lekker handig Wind, kun je ook niet veel mee dan Scheve mond
Netjes hoor Mistic, ik kan me op verjaardagen nooit zo goed inhouden Nagelbijten / Gniffelen Pizza was dus gewoon je beloning moet je maar denken Knipoog
Welsh, als je lid bent van het rode kruis heb je tenminste goed excuus om chagrijning te zijn en te snoepen Haha!

Het is afgelopen week ineens heel rap gegaan met afvallen, schrok er zelf van Clown
Heb goed gegeten, maar denk dat het vooral met stress/vlinders te maken had Nagelbijten / Gniffelen
Vorige week woog ik 66,2, vandaag 64,8.
Ik wil nu rustig afzakken naar tussen de 63 en de 64, dat voelt goed Lachen

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 10:16

Mistic, wat knap dat je de verleidingen hebt kunnen weerstaan!

Zo Maethoriel, dat gaat hard ineens!

Wind, dat is inderdaad zó irritant...

Zelf niks te melden verder Clown brood met speculaas is jummie en smaakt naar meer.. Vrees dat ik de makreel laat liggen tot morgen en m'n lunch zo ga oppeuzelen Haha!

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 10:17

Ik heb me vandaag alweer ziekgemeld op 't werk. Vrijdag ook al. Nu ben ik ook echt wel een beetje half hoor, maar eigenlijk gewoon te weinig ziek om thuis te zitten en te ziek om te werken. Maar ik kan me er écht niet tot zetten om te gaan werken, heb er zo schoon genoeg van en ik wil ook eigenlijk gewoon ff niks maar dat kan ik me niet permitteren. Dus straks maar bellen en vragen of ik morgen 6 uurtjes mag werken in plaats van 8... Maar ik wil gewoon écht niet meer... Voel me er echt slecht over maar kan de energie niet zo goed opbrengen..

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 11:00

@Welsh: Bedankt voor de moedige woorden, doet me goed Lachen
@Ukje: nee, ik bedoel ook geen nutricia, maar ik krijg gewoon veel drinken (na mijn idee dan, schijnt dat ik net/amper op de 1,3 liter ofzo zit per dag) van mijn moeder.
En meid.. jeetje.. overgeven na een ''vreetbui''? Pfff... Sterkte!
@March: als je vandaag vrij neemt en morgen 6 uurtjes werkt, is dat toch goed?? Soms ben je niet altijd lichamelijk ''ziek'' maar geestelijk (nee ik bedoel niet dat je gek bent maar gewoon geestelijk erg moe snap je??). Neem jij ook gewoon je rust, ga ik dat ook doen, hihi Haha!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 11:02

Chubby schreef:
O. 2 bb speculaas, kom thee met zoetje
T. 2 snack a jacks, kom thee met zoetje
T. worstenbroodje (verdorie Boos! )
L. 2 bb makreel, glas melk
T. appel, glas cola light
T. 2 bb speculaas, glas cola light
D. ?
T. biogarde met banaan

Aangepast...

March, nérgens staat dat je per sé lichamelijk iets moet mankeren om je ziek te mogen melden. Mentaal even niet in staat te werken is ook gewoon ziek en niets om je voor te schamen!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 11:25

flevo, daar kom ik ruimschoots aan aan die 1,3 liter Tong uitsteken maar als ik mijn verslaving kwijt ben dan moet ik ook aardig me best doen om daar aan te komen.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 11:31

march, ik zit nu ook thuis terwijl ik niet echt ziek meer ben. wel op advies van mijn werk welliswaar, maar toch...
zij willen dat ik vandaag en morgen nog pak om uit te zieken en bij te tanken. liever 2 dagen extra rust nemen dan over een poosje weer ziek zijn.

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 12:04

Ik heb net gebeld en gezegd dat ik morgen wel weer wil werken, maar dan in de aflos, dus 4 uurtjes. Dat was wel prima. Thuis zitten knap ik ook niet van op, maar 8 uren werken is gewoon even teveel nu. Niet fit en voel me niet echt fijn omdat ik Martijn nog zó ontzettend mis, dus vind het wel lekker om dan maar 4 uurtjes Lachen