Ik heb nog een airbrush 'over'. Dus geef maar een gil als je 'm wilt Hij doet het prima en je kan er ook goed mee kleuren. Zelf heb ik een andere gekocht bij Kim Wiltjer. Ik ga ook meerdere ws bij haar volgen en dan is het fijn om een spuit te hebben die net even iets nauwkeuriger is dan een standaard spuit. Zitten nog verschillende flesjes verf bij. Zijn wel over de datum maar prima om mee te oefenen!! Mag weg voor 47,50 ex verzenden.
Irene, ik laat het je weten. Ff overleggen met Lars en ff wachten tot mijn loon er is Welle is het? Kan ik daarvoor gewoon de Americolor van Bouwhuis voor gebruiken? Voor de airbrush uiteraard.
Mooie taarten, volgens mij gaat dat super snel met een airbrush! Ideaal!
DIVA2
Geplaatst: 14-06-13 10:36
ClaudiaHS schreef:
Irene, ik laat het je weten. Ff overleggen met Lars en ff wachten tot mijn loon er is Welle is het? Kan ik daarvoor gewoon de Americolor van Bouwhuis voor gebruiken? Voor de airbrush uiteraard.
Pb even je 06. Stuur ik je een foto. En ja, die verf gebruiken. Heb ik ook.
DIVA2
Geplaatst: 14-06-13 10:39
Kinke schreef:
Kim Wiltjer komt in oktober een airbrush ws geven bij Zoet&Zo
Ik ga 21-8 naar Lelystad en 2 + 3 sept in Haarlem.
Mijn vaderdag taartje voor mijn man,even snel in elkaar geknutseld met de spullen die ik nog had liggen. Onderkant kan netter worden afgewerkt,maar het is toch alleen voor ons 3
josie
Geplaatst: 15-06-13 17:54
Nientje, leuk geworden! Is vaders vast heel blij mee
Dank jullie voor de reacties, hebben jullie geen tips t.a.v. de armen en benen? Ik zou die graag beter en iets anders zien (beter model er in), maar het wilde mij niet echt lukken..........
Die moet je iets dunner maken de volgende keer. Model krijg je door verschillende diktes te maken. Ter hoogte van de pols dus klein stukje dunner rollen bv. Bij de knie ook echt een soort hoek maken. Wat inkepingen ter hoogte van de knie, aan de achterkant, maakt ook al verschil. Snap je wat ik bedoel? Filmpjes op you-tube kijken!