Leuke telefoon zag ik!!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

.

balen zeg dat je niet lekker in je vel zit! En het afvallen gaat juist zo goed, toch?
nog halve kilo en 40 kilo kwijt
haha weer helemaal blij. Vandaag ga ik niet zoveel bijzonders doen.. Hond wassen, naar Madeira, even pony van mijn vriendin losgooien en poetsen (zo’n lieve, leuke pony is ‘t, ze is 28 maar zou je haar echt niet geven
) en verder.. eh.. weet niet.. 

het enige wat ik vandaag echt even wil doen is geld storten en naar de stad om mijn nieuwe broek korter te laten maken, verder hoef ik helemaal niets
)en een pittige gehakt staaf...en dan nog op de hele dag op een gemiddelde calorie-opbrengst...

Maar goede dag uitgekozen om te BBQ-en 

(wat zal dat ook gejeukt hebben hahaha). Zelf nooit gehad (schimmel daar bedoel ik, gips wel). Krijg je altijd zo'n zielig dun armpje/beentje van na die tijd 

\
)
)
dus dat met piepers en vlees.\
)
en probeer wat te variëren wat betreft je beleg enzo..
) en om 10.00 weer broodje en dan is mijn lunchpauze al om half 12 .Dus zou niet weten hoe ik daar nog meer tussendoor moet krijgen 
Probeer er iig wat fruit of yoghurt bij te eten om te beginnen.
Altijd al gehad en is voor mij voldoende om goed op gang te komen. Mijn lichaam geeft precies aan wat ie nodig heeft qua eten. Als ik 1 broodje of fruit erbij zou nemen, zou het teveel zijn en heb ik maagzuur of ben misselijk.
) . philadelphia wil ik nog wel eens proberen
Ik zal me ook even voorstellen.