Ja dat is wel zo ja.. wij doen dan altijd de deur dicht van de kamer waar we zitten en raampjes open Zo stinkt ook ieder geval niet het hele huis heel erg
Gourmetten vind ik ook altijd zo stinken ja, vooral je kleren de dag erna blehh Wel altijd erg gezellig heb het al lang niet meer gedaan zeg als ik even terug denk. Een dagje vrij is ook wel eens lekker Pivanti!
Moet van de week weer bloedprikken, blehh. Vanwege mijn moeheid.. Nouja komt vast wel goed.
Owja, vanavond Sinterklaas! Zo gezellig wij gaan gourmetten en we hebben lootjes getrokken. Dus wij gaan via een spel doen dat je een cadeautje mag geven aan een ander. Leuk he?
Gaan jullie vanavond ook wat doen?
Kan iemand mij trouwens vertellen of ontbijtdrinken ook goed voor je is als je dat inplaats van het ontbijt neemt..? Anders eet ik zoveel crackers/ontbijtkoek
Sint slaat hier ook even over, ik breng sinterklaas dit jaar in bed door moet er zo wel even uit van mn moeder, maar heb er echt geen puf voor, voel me zo slecht op het moment :'(
heel de dag ook alleen nog maar een croissantje gegeten, schiet ook niet echt op, maar goed, hoop dat dit morgen beter gaat, vrees het ergste
Hallo dames, hier even een snel en kort berichtje van mij.
Ontbijt : twee volkoren boterhammen met hazelnootpasta tussendoor : een mandarijntje Lunch : anderhalf kaascroissantje en een volkoren boterham met kipfilet tussendoor : stukje chocoladeletter tussendoor : handje zoutjes Avondeten : erwtensoep!
Ik heb Bas uitgelaten vandaag (mijn oppashond), dus heb zo'n uur gelopen met hem en dan nog stukjes op de fiets gezeten. Sinterklaas vieren wij zondag pas omdat mijn schoonzusje vandaag niet kon, maar ik ga vanavond gewoon lekker bankhangen. Ben nu naar mijn DVD's van De Zevensprong aan het kijken, god god wat houd ik van die serie!
Mijn planning voor morgen: Ontbijt: beschuitje met jam en kopje thee. Tussendoor: 2 bekertjes sinas light met koekje, (op het werk) Lunch: Wat de pot schaft. Tussendoor: een stuk fruit. Avondeten: 2 á 3 vk boterhammen met broodbeleg en een kopje thee. Tussendoor: ??
En zoals gewoonlijk, ik drink wel meer, maar dan thee of iets redelijks onschuldig Beweging 9 á 10 stallen mesten, en 12 paardjes buitenzetten!
@ paulien: als je in de reguliere zorg niet verder komt met jou vermoeidheid raad ik je een homeopaat aan, heb ik ook gedaan, en voel me nu echt stukken beter!!
Dag vandaag: O: magere yoghurt met fruit'n fibre t: - L: 2 geroosterde bb met sandwichspread en philadelphia/augurk t: 2 mandarijntjes D: noodles met thaise roerbakgroenten, ananas en curry/kokossaus t: paar mandarijntjes
zo toch nog aan sinterklaas gedaan en heb allemaal gein cadeautjes gehad zoals een pak rijstwafels Met een beschrijving erbij van ze zijn dik en rond maar wel gezond
smorregus! vandaag maar even een gezonde dag inplannen na al het gesnack van deze week. wijnfondue was heerlijk trouwens. nu de was opvouwen en wat wegdraaien. daarna aan de studie...
heb het erg druk gehad de laatste paar dagen. s'morgens voor het werk aan bij zussie zitten en daar het huis aan de kant houden, dan werken en thuis de boel aan de kant maken.
ben gister bij de dokter geweest en het is geen miskraam geweest, de bloeding kwam zeer hoogstwaarschijnlijk door stress
gister was een erg slecht dagje, toen ik thuis was heeft vriendlief snel patat opgehaald en s'avonds had ie lekkers klaargemaakt waar ik ook wat van gehad heb straks even naar zussie, dan werken, uit het werk vriendlief en demi ophalen dan gaan we naar moeders uit moeders door naar een verjaardag. morgen ben ik vrij en was ik niet van plan om veel te doen
Ellen, (hee je hebt je boktnaam veranderd? ) ik denk dat ik dat inderdaad ga proberen als er niets gedaan kan worden..
Ik heb gisteren sinterklaas gevierd. Ik kreeg echt zo'n handige box, dat zeg maar een poetskist en een opstapkrukje in 1 is. Super handig!! En ja, vandaag alle spullen ophalen, morgen gaat ze verhuizen.
Gister heb ik ongezond gedaan. Dit wordt mijn 1001094139841847138423958204235ste poging, maar ik ga ervoor!
O: glas hero fruit ontbijt + kamille thee (geen suiker erin ofzo, bah!) T: niets, laat ontbeten L: iemand tips..?? Ik denk crackers ofzo.. T: fruit T: thee D: ik weet niet wat we eten vanavond T: yoghurt met fruit ofzo?
Nee hoor, ik snap het wel Hij is weekendje weg met z'n vrienden toch? Hoe lang kennen jullie elkaar al? Gezellig, morgen shoppen!
Klopt, weekendje weg met z'n vrienden... we kennen elkaar nu bijna 2 jr, 1,5 jr een relatie en we wonen alweer een jaar samen... en in dat jaar heb ik nog geen nacht alleen geslapen .. was wel wennen hoor vannacht, ben ook gigantisch vaak wakker geweest...
Shoppen gaat niet door, vriendinnetje heeft afgezegd...
Je moet maar zo denken: heb ik heerlijk een 2-persoonsbed voor mezelf alleen Vooral hele leuke dingen inplannen, jammer dat je vriendin net heeft afgezegd Ga je lekker alleen de stad in? Kan ook leuk zijn en kan je overal kijken waar je wil.
Ik vind die ontbijtdingen van Hero ook niet te nassen Madeira
Hahaha nee Sizzy ik ook niet zo Maar toch... braaf aan mijn planning houden
O: Hero fruit ontbijt (zover het weg kon krijgen haha) + kamille thee T: niets, laat ontbeten L: 1 biscuitje, 1 plakje ontbijtkoek + 2 crackers (was volgens mijn diëtiste ongeveer hetzelfde als 2 boterhammen) + glas melk denk ik
Durf me bijna niet meer te melden hier 2 dagen óntzettend slecht gegeten en gesnoept Vanmorgen wel naar de sportschool geweest Ging voor de streetdance, maar ging niet door omdat er tv opnamen waren voor tv noord holland voor de judo met verstandelijk gehandicapten. Heb nog wel gefitnesst (met begeleiding )
bleh, volgens mij heb ik hem goed te pakken vannacht amper te slapen omdat mijn hele hoofd dicht zit. Nouja ik ga wel eventjes zo naar het dorp even er uit en ik moet nog een cadeautje van sinterklaas ophalen die had ik nog te goed
Wat vervelend Uk, wel goede humor van de rijstwafels
Ik ben weer aan het studeren, eind van de middag nog paar cadeautjes shoppen voor vanavond en morgen en wil nog even onder de zonnebank (ivm Australie straks, ff beetje m'n huid aan zon laten wennen, dat scheelt enorm straks haha )
Mijn dagplanning trouwens: O: magere yoghurt met fruit'n fibre t: - (laat ontbeten) L: 2 geroosterde bb met sandwichspread en philadelphia/augurk t: mandarijntjes D: maaltijdsalade nicoise van de C1000 t: wrs wel wat Sinterklaaszooi