Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
benangelique schreef:is daar al eens onderzoek naar gedaan dan uk?
March schreef:Hmm mjah maar het lijkt me toch niet helemaal gezond Uk. Zou toch eens laten checken bij de HA. Je hoeft inderdaad niet voor elke scheet die je dwars zit naar de HA, maar voor zoiets kan je misschien toch beter eens gaan kijken. Beter een keer te veel dan te weinig!
Mloei schreef:haha ik vind het juist heerlijk!kan ik eindelijk weer 's avonds paardrijden
lana_te schreef:omdat ik bij mijn moeder woon, en ze me liever ziet gaan dan komen!en zeker mijn stiefvader. die wil amper dat ik eet omdat dat geld kost; (hij heeft al is discussie gehad met mijn vader "je weet niet wat ze kost, al da eten en die kleren" ja alsof ik veel eet
) nu ja. ik ga de beginpost lezen.
ukje schreef:lana_te schreef:omdat ik bij mijn moeder woon, en ze me liever ziet gaan dan komen!en zeker mijn stiefvader. die wil amper dat ik eet omdat dat geld kost; (hij heeft al is discussie gehad met mijn vader "je weet niet wat ze kost, al da eten en die kleren" ja alsof ik veel eet
) nu ja. ik ga de beginpost lezen.
moet je niet bij mij komen daar krijg je gewoon nutricia gevoerd als je niet eet echt sorry dat ik het zeg maar wat een rot moeder heb jij en je stiefvader is ook niet goed. Meeste ouders gaan namelijk door een hel als hun dochter of zoon niets tot bijna niets eet.
benangelique schreef:hoe gaat het eigenlijk met de pijn?