[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ukje

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 19:25

oooh niet weer he ik vertelde hier toch een tijdje geleden dat ik hele erge pijn in mijn ribben enzo kreeg echt vandaag zit ik in de bus krijg ik het weer en nu herkende ik het dus had echt zo iets van nee niet nog een keer en nu vondt ik extra vervelend aangezien ik in de bus zat en geen apserine bij me had ofzo dus toen ik thuis kwam heb ik gelijk naar de pijnstillers gegrepen.

oja bijles ging wel goed.

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 19:26

Op zondag bijles Uk? Bijzonder haha!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 19:27

is daar al eens onderzoek naar gedaan dan uk?

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 19:27

ooh okej Knipoog bedankt voor de info.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 19:28

krijg priveles naja het komt wel goed uit want doordeweeks heb ik echt geen tijd

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 19:33

benangelique schreef:
is daar al eens onderzoek naar gedaan dan uk?

nee dat niet is ook pas de tweede keer dat ik het meemaak en trouwens mijn ouders die zijn niet zo van gelijk naar de huisarts kijken of je iets ergs onder de leden heb.

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 19:35

BA: veel brood. ja idd ik eet best veel brood. maar wat eet ik dan beter van vezels? ik zeg idd niet hoeveel ik drink. ik drink niet zoveel, wel veel melk. groenten had ik toch met dat witloof? en een appel deze namiddag? hoe zou ik dan beter mijn dag nemen? ik heb het moeilijk met warm eten nemen. Boos!

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 19:36

Hmm mjah maar het lijkt me toch niet helemaal gezond Uk. Zou toch eens laten checken bij de HA. Je hoeft inderdaad niet voor elke scheet die je dwars zit naar de HA, maar voor zoiets kan je misschien toch beter eens gaan kijken. Beter een keer te veel dan te weinig!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 19:36

nee, dat begrijp ik. dacht dat het al veel vaker was voorgekomen.
kan ook een pijnlijk spiertje zijn of een zenuuwtje die even klem komt te zitten.

gedverderrie, vind er niets aan dat het 's avonds zo lang licht is. tenminste, nu even niet.... Clown hans en ik zitten al lekker de hele dag te 'cocoonen' en ik wil in het donker met de kaarsjes aan

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 19:38

haha ik vind het juist heerlijk! Lachen kan ik eindelijk weer 's avonds paardrijden Knipoog

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 19:45

March schreef:
Hmm mjah maar het lijkt me toch niet helemaal gezond Uk. Zou toch eens laten checken bij de HA. Je hoeft inderdaad niet voor elke scheet die je dwars zit naar de HA, maar voor zoiets kan je misschien toch beter eens gaan kijken. Beter een keer te veel dan te weinig!

denk dat ik ook is langs de huisarts ga maarja mijn ouders kennende. Het namelijk niet zo heel veel gescheeld of ik had met me 3de chronische longontsteking gehad want me vader die dacht dat ik gewoon verkouden was tot dat een collega van hem langs kwam en zij dat ik zware longontsteking had.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 19:46

Bleegh, meiden, zo kun je je het ene moment helemaal happy voelen, en het andere moment zwaar k.ut Scheve mond

Allereerst zit ik gewoon in m'n maag met die jongen...moest even een bekende opzoeken via zijn hyves, zie ik berichtjes die er voor mij toch op wijzen dat hij een vriendin heeft of in ieder geval een meisje met regelmaat ziet. Ik snap het niet, vat ik smsjes dan zo verkeerd op dat ik het gevoel krijg dat hij mij leuk vindt, of is het gewoon een lül en bedoelt hij die berichtjes ook zo, terwijl hij wel al een ander meisje heeft? Ik baal ervan, omdat ik juist na gisteren het idee had dat hij me niet in de maling nam, maar nu weet ik het niet meer Ik heb ook geen zin om hem erover te spreken, ik bedoel; er is niks gebeurd tussen ons, behalve de smsjes en gesprekken. Ik laat niks meer horen en ga ook even niet meer msnen, maar ongetwijfeld zie ik hem van de week toch weer omdat we altijd op dezelfde plek uitgaan en hij ook vrienden is met vrienden van mij....

En ten tweede baal ik een beetje van een vriendin...1,5 maand geleden kaarten gekocht voor 12 april in Ahoy, met z'n 2en. Nu heeft ze een maand een vriend en hij gaat ook met een groep vrienden. Hartstikke gezellig, dát is het probleem ook niet. Maar wel dat zij nu met die groep mee naar huis rijdt (ze woont uur bij mij vandaan) en ik dus op de 1 of andere manier thuis moet zien te komen en er alleen naar toe kan Scheve mond Voelde me echt gepasseerd en heb d'r gebeld; ze vatte het goed op maar toch geloof ik niet dat ze echt begrijpt hoe ik me voel.

Eten is echt belachelijk weinig vandaag, krijg geen hap door m'n strot en voel me net een zombie (oké, is m'n eigen rotschuld door hele weekend uit te gaan natuurlijk Knipoog ). Heb een banaan op en een bord chili met sla en stokbrood. Veel te mager, maar probeer morgen wel weer normaal te gaan eten Ja

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 19:48

ukje: proberen gaan?
meat: ag meid! kop op. Ach gut
ba: hoe moet ik het nu aanpakken? Bloos denk je?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 19:52

mae, dat is een heel verhaal! balen van die knul zeg! waarom krabbel je hem ook niet op zijn hyves en zeg je dat het heel gezellig was zo met z'n tweetjes? Clown
speel je direct open kaart naar zijn eventuele vriendin. Niet helemaal aardig misschien, maar vast heel effectief.

K-lote is dat, van die vriendinnen! ze heeft toch met JOU een afspraak? leuk dat die jongens komen, maar samen uit is samen thuis. Anders bel je haar nog een keer op en vraag je of ze het echt goed begrepen heeft?

een hele magere dag kan wel een keer hoor, daar ga je niet dood aan. doe morgen maar weer gezond.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 19:54

Mloei schreef:
haha ik vind het juist heerlijk! Lachen kan ik eindelijk weer 's avonds paardrijden Knipoog

dat is ook waar hoor en dat vind ik ook fijn, maar ik wil NU gewoon dat het donker is, keihard regent en de wind op de ramen beukt. Lekker met hubbie onder een dekentje op de bank Koe

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 19:56

[quote="lana_te"
ba: hoe moet ik het nu aanpakken? Bloos denk je?[/quote]

heb je de beginpost al goed doorgelezen? daar staan heel veel tips en adviezen in. kijk ook eens naar de dagschema's van alle anderen hier. en gezien eten voor jou zo'n issue is: breng een bezoek aan een dieetiste! dan zien je ouders en vriend direct dat je je wilt inzetten voor goed eetgedrag en zal daar ook wat minder ruzie oer ontstaan waarschijnlijk.

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 20:14

ja mss wel. kan proberen ba, maar mijn moeder gaat dat echt neit goed vinden Nagelbijten / Gniffelen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 20:15

waarom zou ze dat niet goed vinden lana? hier in nederland worden 4 behandelingen door een dieetiste vergoed door de basis-ziektekostenverzekering.

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 20:21

omdat ik bij mijn moeder woon, en ze me liever ziet gaan dan komen! Nagelbijten / Gniffelen en zeker mijn stiefvader. die wil amper dat ik eet omdat dat geld kost; (hij heeft al is discussie gehad met mijn vader "je weet niet wat ze kost, al da eten en die kleren" ja alsof ik veel eet Bloos! ) nu ja. ik ga de beginpost lezen.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 20:31

ik ga voetbalvrouwen kijken.

toedeloe allemaal!

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 20:35

dag BA Knipoog

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 20:46

lana_te schreef:
omdat ik bij mijn moeder woon, en ze me liever ziet gaan dan komen! Nagelbijten / Gniffelen en zeker mijn stiefvader. die wil amper dat ik eet omdat dat geld kost; (hij heeft al is discussie gehad met mijn vader "je weet niet wat ze kost, al da eten en die kleren" ja alsof ik veel eet Bloos! ) nu ja. ik ga de beginpost lezen.

moet je niet bij mij komen daar krijg je gewoon nutricia gevoerd als je niet eet echt sorry dat ik het zeg maar wat een rot moeder heb jij en je stiefvader is ook niet goed. Meeste ouders gaan namelijk door een hel als hun dochter of zoon niets tot bijna niets eet.

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 21:06

ik eet wel hoor. maar heb moeite met alles mee te eten wat m'n kookt. mijn vader zit wel met me in uk. maar mijn moeder en stiefvader ag ja, hopen op juni/juli, kan ik bij paps gaan wonen Lachen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 21:16

Een maatje 38 is niet zo slecht, maar met mijn lengte betekend dat dat ik een beetje propperig aan het worden ben. Maat 36 is voor mijn lengte mooi Lachen
Voor mijn moeder is 38 juist wel mooi, maar ja die is dan weer 10 cm groter dan ik ben Lachen

Oh nienke, je diner klinkt zalig! Ik krijg er spontaan trek van!
Lana: misschien is het toch inderdaad slim om naar de HA te gaan om je door te verwijzen naar de dieetiste, neem dan ook je moeder mee. Misschien ziet ze dan het licht.

Wijziging in mijn eten vandaag:

O: 3 bb jam, halve krentenbol kaas
T: sinaasappel
L: Groot bord met muesli en yoghurt (al dat brood kwam mij de neus uit Clown).
T: Banaan
D: Macaroni met komkomersalade en magere kwark na
T: mergpijpje, appelkoek en nog een banaan.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 21:16

ukje schreef:
lana_te schreef:

moet je niet bij mij komen daar krijg je gewoon nutricia gevoerd als je niet eet echt sorry dat ik het zeg maar wat een rot moeder heb jij en je stiefvader is ook niet goed. Meeste ouders gaan namelijk door een hel als hun dochter of zoon niets tot bijna niets eet.

Hihi herken het. Nu ik niet zoveel kan eten met mijn maagbandje, word ik alsnog vol gestopt door mijn moeder met vocht enzo hihi. Maar ja, ze doen het uit liefde Lachen

benangelique schreef:
hoe gaat het eigenlijk met de pijn?

Was dit voor mij bedoelt? Bloos

Het gaat eigenlijk wel weer super goed met me. Het liefst ga ik morgen weer naar school.
Maar ja.. ouders en chirurg die tegen werken = geen kans maken voor mij...

Dus ik blijf nog maar een weekje thuis...
Voel me echt een spijbelaar. Verdrietig