Kan éindelijk een beetje uitslapen tot 9 uur, en dan tot 4 uur naar school, en dan is de dag tegen de tijd dat ik thuis ben eigenlijk alweer voorbij.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tha_Niekje schreef:En mooie foto's sokje!! En idd, ik ben 1.72m en 66,8 kilo, maar heb ook niet zulke mooie benen!! (ben nog wat vroeg, dus nog even een reactie)
Sylhouet schreef:Dát bedoel ik dus inderdaad! En zo at ik ook, dagelijks zowat!! Was me er totaal niet bewust van ....
....
Sylhouet schreef:Heb net heeeeeerlijk hardgelopen, het gaat zó goed !!!
Nienke_ schreef:Vandaag was een lange maar fijne dag! Vis in zo'n foliebakje gehad van Aldi. Echt een aanrader. Smaakt echt lekker en bevat 158 kcal per 100 gram. Het vult enorm dus na die 100 gram had ik al best een verzadigd gevoel.
Sizzy schreef:Mooie foto's Sok! Wat is de omtrek van jouw bovenbenen dikste punt als ik vragen mag?![]()
Mijn dag is officieel verpest
Mocca schreef:Mijn dag vandaag was weer netjes!
Niet gesnoept (op 1 paaseitje na), veel groente en fruit op, en lekker gesport.
Mocca schreef:Ach joh veel afvallen zegt ook niet alles. Op gewicht blijven is moeilijker. Kijk maar naar mij. Ik viel in 4 maanden 10 kilo af. En nu zitten er weer 5 bij. Lag ook aan mezelf hoor, maar het is niet makkelijk!
Komt wel goed met ons allemaal.
Nienke_ schreef:Vandaag was een lange maar fijne dag! Vis in zo'n foliebakje gehad van Aldi. Echt een aanrader. Smaakt echt lekker en bevat 158 kcal per 100 gram. Het vult enorm dus na die 100 gram had ik al best een verzadigd gevoel.
Nienke_ schreef:Astrid: jij hebt zoveel succes dat ik bijna geneigd ben om jou planningen van de afgelopen tijd te noteren zodat ik je na kan apen.
Dus het wordt tijd dat je je planningen gaat bundelen en een boek gaat maken.
ladyjoy schreef:Planning voor vandaag:
O: 2 br boterhammen
T: Liga Evergreen
L: 3 br boterhammen
T: appel
T2: banaan met Sojamelk
A: zv rijst met spersiebonen en gehakt
Beweging: hele dag stage (veel lopen, staan/zitten, trappen lopen, wandelen).
Sizzy schreef:Ik ben gezegend met dikke benen dan denk ik![]()
sokje87 schreef:Sizzy schreef:Ik ben gezegend met dikke benen dan denk ik![]()
![]()
Dat hoeft niet hoor, dat ligt ook aan je bouw enzo, hoe het oogt.