Ow waarschijnlijk morgen toch niet sporten, ik ga altijd met mn oma maar die kan morgen niet, nouja misschien ga ik wel en anders ga ik uitslapen want zaterdag moet ik kwart voor 6 op (wie verzint er ook zoiets
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
ik noem dat geen ontbijt eens
.

mag ik ook meedoen? Ik ben de afgelopen paar weken 3 kilo aangekomen en die MOETEN er af. En wel nu meteen. En zonder zo'n topic kan ik het schudden. Dus.. alsjeblieft ?
*zet grote ogen op
Dus zet um op macario! Hoe heb je ze er eigenlijk aangegeten? Meestal gaan die er wel redelijk af maar niet METEEN
Vorige week waren hier de vierdaagsefeesten.

) en pijnboompitjes en dressing.
) van genomen, voor de smaak (best goed van mezelf want dat is zo lekker! En door die geur krijg je ook helemaal trek enzo. En als toetjes magere yoghurt met vanille vla.Yvonniej schreef:ok ik meld mij aan, niet om dat ik veeeel te dik ben, maar toch wil ik ongeveer 5 kilo's kwijt want dan voel ik mij weer wat prettiger. Iemand tips?

Wat ik er in 6 maanden af heb weten te houden vreten we er in drie dagen bij?
Eigen korst is wel heel lekker hoor...
gekozen

Kost erg weinig moeite en je weet zeker dat je iets gezonds eet (moet je voor de gein de ingredienten op de verpakkingen maar elzen, niets dan toevoegingen..) Dit kost amper tijd plus dat je iets doet voor je voer
dus je verbrand er nog calorieen mee ook 
)
Een gezonde lowfat, lage GI, goede proteinebron en rijk aan groente.Wat wil je nog meer
Macario schreef:Ik heb ze er volgens mij aan gedronkenVorige week waren hier de vierdaagsefeesten.
Dyonne schreef:Maar wel erg met gezond eten, niet teveel snoepen, vanwege dat ik geen idee heb waar mijn darmen/lichaam op reageert. Kan soms inene behoorlijk ziek zijn.