Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 Ik vind het op zich een leuk initiatief, maar volgens mij zouden tamelijk wat mensen afgeschrikt worden. Bovendien heeft iedereen andere maatstaven en doelstellingen qua eten, toch?                                                         
 dus mensen mogen wel tips geven, alleen het brood is wel expres bij mij zeg maar 
 (zit onder begeleiding van een diëtiste, ben nu 49,5 kg kwijt). Maar verder zijn tips hartstikke welkom hier hoor 

Mijn ongezonde tussendoortjes zijn ook altijd weldoordacht en gepland, die zijn ook expres hihi  

ja da's waar. Ik vind jou lijstjes meestal wel erg netjes trouwens! 

Anoniem schreef:Lijkt het jullie leuk om ook op elkaars lijstjes te reageren? Ben zo benieuwd wat iedereen overal van vindt
. Maar ik weet niet in hoeverre het haalbaar is en of iedereen feedback/reacties op z'n eetpatroon wil. Anderzijds, dan moet je het maar niet op internet plaatsen. Ik ben opzich best benieuwd wat mensen van mijn lijstjes vinden 
.
.                                                         
 Goed idee!                                                         Pasamba schreef:O: groene smoothie spinazie-banaan, volkoren cracker met kipfilet
T: -
L: 2 meergranenbroodjes met roomboter, kipfilet en ei
T: 2 rijstwafels
A: kipschnitzel ham-kaas, 4 aardappelkroketjes, verse roerbakgroenten (broccoli, bloemkool, wortel, sperziebonen)
T: appel
B: 45 min spinning, 45 min krachttraining/cardio
Ik sta ook altijd open voor tips op mijn voedingspatroon.Goed idee!
Madeira_ schreef:O: 3 boterhammen, 2 besmeerd: 2x halvarine 1x vruchtenhagel 1x sandwichspread
T: 1 peer
L: 3 boterhammen, 2 besmeerd: 2x halvarine, 1x magere smeerkaas + komkommer 1x pindakaas + komkommer
T: 1 sinaasappel + 1 ontbijtkoek minder suiker (125 kcal)
A: we eten stamppot rodekool, dus rodekool, appel, gekookte aardappelen (beetje melk + boter), stukje vegetarisch vlees
T: magere yoghurt/kwark
                                                         phormicola schreef:O: havermout, water, soja eiwit
T: Alpro yoghurt, water, sinaasappel, komkommer, banaan, kaneel (smoothie)
T: soja eiwit, water
B: 11km fietsen (leuk met deze wind), 2 uur lesgeven
L: sojamelk, water, havermout, bio pindakaas, banaan, peer, komkommer, munt (smoothie)
B: 11km fietsen
T: 2 bananen, sinaasappel, walnoten
B: 6week6pack level
A: risotto met veel groenten, pittig vega worstje, komkommersalade met wat olijfolie
)