Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nobel01 schreef:Je kan ook waterijsjes maken met Slimpie-siroop
Daar zitten geen calorieën en koolhydraten in.
Dit drink ik eigenlijk iedere dag in plaats van water, er zit niks in. Je drinkt dus water met een smaakje.
Dit bevalt mij goed, aangezien ik een hekel heb aan water drinken.![]()
Ik ben zelf bezig met een kha-dieet.
Ben begonnen in november en bijna 25 kilo kwijt.
Ik ben nu weer wat meer kh aan het eten.
Dit is allemaal wel onder begeleiding gegaan, anders het ik het denk ik ook niet volgehouden.
Er mag in de toekomst nog wel wat kilo's eraf(niet veel), maar het hoeft niet meer zo hard te gaan.
De reden dat ik meer kh eet is dat ik wil proberen mijn bloeddruk weer stabiel te krijgen, die was verschrikkelijk laag(100/53)
Sharitje schreef:Dag dames!
Ik wou even informeren of hier ook "dukan-ers" tussen zitten??![]()
Ik ben namelijk na jaren steeds kh-arm dieeten te proberen (proteine-dieet, south beach, atkins en mijn eigen manier) nu met dukan gestart sinds 10 januari (morgen 8 weken) en ben een kleine 7 kilo af nu. Het gaat trager dan verwacht maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel nog steeds wat vetstof gebruik (wel minim!) voor vlees, vis, enz... want zo helemaal geen vetten lijkt me niet zo gezond.
Dukan is eigenlijk van het principe, geen of weinig kh en geen of weinig vetten...
Ik voel me goed met weinig kh.
Mag ik hier ook meepraten?. In het hele begin van dit thema sta ik ook wel een paar keer... dit was toen ik nog wat mijn eigen manier had van kh-arm eten. Maar door enkele tegenslagen opgegeven toen (emo-eter...
)
Succes allemaal en doorzetten!!
Liefs,