Er zit een uitgebreide gebruiksaanwijzing bij en die gaan we van het weekend eerst maar eens goed doorlezen, eerder kunnen we er toch nog niks mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladyjoy schreef:Sylhouet schreef:Wat voor paaseieren waren dat in godesnaam??
Die kleine paaseitjes zitten rond de 50 Kcal per stuk en dat is ruim gerekend.... ik geloof eigenlijk dat ze achter in de 40 zitten..![]()
Hahahaha t waren ook kleine eitjes maar ik beelde me in dat ze wel 100 kcal zouden zijn!
Zelfbescherming
ladyjoy schreef:Sylhouet schreef:Wat voor paaseieren waren dat in godesnaam??
Die kleine paaseitjes zitten rond de 50 Kcal per stuk en dat is ruim gerekend.... ik geloof eigenlijk dat ze achter in de 40 zitten..![]()
Hahahaha t waren ook kleine eitjes maar ik beelde me in dat ze wel 100 kcal zouden zijn!
Zelfbescherming
Mocca schreef:Ik ga over paar weekjes ook weer met vriendinnen strandrit maken, super leuk!
Helaas kan Amo niet mee, maar we mogen zonder begeleiding paarden van de manege daar meenemen dus dan is het ook wel tof!
Annetje schreef:Hehe, als je zo bekijkt zit er in die lekkere dingen idd wel heel veel kcal
Ik zag pas geleden ook bij de AH uienkruier (brood met ui en kaas) en daar zat gewoon 950kcal per 100 gram inEn dat brood was 200 gram, dus bijna genoeg voor een hele dag als je neit af zou willen vallen. En dan te bedenken dat ik heel vaak zo'n half brood at. Of idd een hele zak chips mét dipsausje erbij, of twee marsen achter elkaar, of drie stroopwafels (iieder 135kcal) Hehe en dan nog niet te spreken over oliebollen, friet, broodjes met veel kaas en ijsjes in de zomer.
Annetje schreef:Hehe, als je zo bekijkt zit er in die lekkere dingen idd wel heel veel kcal
Ik zag pas geleden ook bij de AH uienkruier (brood met ui en kaas) en daar zat gewoon 950kcal per 100 gram inEn dat brood was 200 gram, dus bijna genoeg voor een hele dag als je neit af zou willen vallen. En dan te bedenken dat ik heel vaak zo'n half brood at. Of idd een hele zak chips mét dipsausje erbij, of twee marsen achter elkaar, of drie stroopwafels (iieder 135kcal) Hehe en dan nog niet te spreken over oliebollen, friet, broodjes met veel kaas en ijsjes in de zomer.
Mocca schreef:Nu ik er op let valt het me ook op hoeveel ik 'onbewust' wegwerkte vroeger.
Zoals afgelopen dinsdag. Ik zat met vriendinnen in de aula. Een vriendin at rustig twee frikadellenbroodjes weg, 4 grote choclatechipcookies (à 115 calorieen per koek), liter dubbelfris, pinda's.
Had ik vroeger ook gerust gedaan, maar zij at in dat half uurtje gewoon net zoveel calorieen als ik op een hele dag.Aangezien er in die broodjes ook véél calorieen zitten.
Maarja joh, als ze er niet mee zitten. Alleen jammer dat die dingen mij dan ook voortduren worden aangeboden.
Sizzy schreef:Mooie foto's Sok! Wat is de omtrek van jouw bovenbenen dikste punt als ik vragen mag?![]()
Mijn dag is officieel verpest
Humphrey schreef:Sylhouet: die spaghetti klinkt lekker! Hoe maak je dat? Die kruidensaus is dat gewoon een potje saus dat je zo koopt ofzo?