Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sylhouet

Re: Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-07 19:34

Myra, ik heb geen idee joh Knipoog ...
Er zit een uitgebreide gebruiksaanwijzing bij en die gaan we van het weekend eerst maar eens goed doorlezen, eerder kunnen we er toch nog niks mee *LOL* !

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:34

ladyjoy schreef:
Sylhouet schreef:
Wat voor paaseieren waren dat in godesnaam Haha! ??
Die kleine paaseitjes zitten rond de 50 Kcal per stuk en dat is ruim gerekend.... ik geloof eigenlijk dat ze achter in de 40 zitten..Knipoog Verward

Hahahaha t waren ook kleine eitjes maar ik beelde me in dat ze wel 100 kcal zouden zijn! Tong uitsteken
Zelfbescherming Haha!

He jammer, ik dacht dat ze ook echt daadwerkelijk 100 waren.. Clown

Had dat nou niet gezegd haha! Haha!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:34

Hahaha Syl zei dat ze 40/50 kcal zijn per stuk!

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:35

Succes Astrid!
Wel lache hoor, zo'n ding *LOL*
Gaat alleen zo zweten in de zomer Vork

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:37

Zo, ik ben helemaal klaar gemaakt en opgetut... ga zo opweg naar de fotoshoot, ben benieuw!! Clown
Heb alleen juist nu het gevoel dat ik helemaal opgeblazen ben Clown Tong uitsteken

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-07 19:40

ladyjoy schreef:
Sylhouet schreef:
Wat voor paaseieren waren dat in godesnaam Haha! ??
Die kleine paaseitjes zitten rond de 50 Kcal per stuk en dat is ruim gerekend.... ik geloof eigenlijk dat ze achter in de 40 zitten..Knipoog Verward

Hahahaha t waren ook kleine eitjes maar ik beelde me in dat ze wel 100 kcal zouden zijn! Tong uitsteken
Zelfbescherming Haha!

Héél verstandig... Tong uitsteken
50 Kcal in 1 zo'n klein eitje is nog steeds veel vind ik... kun je net zo goed iets gezonders en meer vullends eten Lachen !

't Is trouwens om droevig van te worden hoeveel Kcal er in veel lekkere dingen zitten...
Bijvoorbeeld:
een snickers: 299 Kcal
100 gram melkchocolade met hazelnoot: 562 Kcal (en wat is nou 100 gram??)
100 gram chips: 525 Kcal (dan te bedenken dat ik moeiteloos een zak van 225 gram ofzo leeg at!)
Verdrietig

Als ik dat soort dingen lees in die calorietabellen dan denk ik, hoe kan je ooit weer dit soort dingen eten zonder mega aan te komen??
De truc is misschien om het maar af en toe te eten, maar dan nog.... als ik door de supermarkt loop zie ik ZOVEEL lekkere dingen, koeken, chips, chocola...
Als je er over nadenkt is het gewoon oneerlijk dat daar zoveel Kcal inzitten..... Clown...
Ik kan daar wel van balen hoor, dan denk ik: moet ik die dingen nou voor eeuwig links laten liggen als ik straks op gewicht wil blijven Verward...

Aniek veel plezier met je fotoshoot!
Laatst bijgewerkt door Sylhouet op 08-03-07 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:41

En mooie foto's sokje!! En idd, ik ben 1.72m en 66,8 kilo, maar heb ook niet zulke mooie benen!! (ben nog wat vroeg, dus nog even een reactie Tong uitsteken)

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:46

@ Sylhouet: idd! Ik vraag me dat ook altijd af.. Mag ik ooit weer iets daar van eten? Maar vooral: HOE doe ik dat zonder 3 kg aan te komen? Nagelbijten / Gniffelen

It's UNFAIR!!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 20:33

Mocca schreef:
Ik ga over paar weekjes ook weer met vriendinnen strandrit maken, super leuk! Lachen
Helaas kan Amo niet mee, maar we mogen zonder begeleiding paarden van de manege daar meenemen dus dan is het ook wel tof! Haha!

Dat gaan wij dus ook doen, in Noordwijk. We huren paarden en die mogen we 3 uur lang meenemen.
Sint Anthonis ligt in Noord-Brabant, tegen limburg, recht onder Nijmegen. Veeeeeer weg van strand dus.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 20:36

Hehe, als je zo bekijkt zit er in die lekkere dingen idd wel heel veel kcal Bloos!
Ik zag pas geleden ook bij de AH uienkruier (brood met ui en kaas) en daar zat gewoon 950kcal per 100 gram in Bloos! En dat brood was 200 gram, dus bijna genoeg voor een hele dag als je neit af zou willen vallen. En dan te bedenken dat ik heel vaak zo'n half brood at. Of idd een hele zak chips mét dipsausje erbij, of twee marsen achter elkaar, of drie stroopwafels (iieder 135kcal) Hehe en dan nog niet te spreken over oliebollen, friet, broodjes met veel kaas en ijsjes in de zomer.

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 20:39

Zo net getrained.. ging redelijk. Heerlijk vertrouwen weer van m'n ene trainer, hij denkt dat ik het hardlopen nog geen 2 week volhoud. Nou ik zal 'm eens wat bewijzen. Scheve mond (of 't is juist z'n strategie..) nou volgens mij was die dr niet zo blij mee "van hardlopen word je hartstikke sloom, krijg je slome spieren van. Op de baan moet je juist snelle spieren hebben". Maar hij wist me ook niet te vertellen hoe ik dan conditie kreeg.. (ja, interval hardlopen).. naja ik zie wel. Ik ga hem in ieder geval bewijzen dat ik 't langer dan 2 week volhoud.

Net een bord spaghetti achterover gedrukt.. was wel lekker maar had daarvoor een halve liter water + een appel gehad.. dus moet zeggen dat ik nu echt op springen sta (voor de 2e x al vandaag.. Nagelbijten / Gniffelen )
Zo nog een toetje en dan is 't weer mooi geweest voor vandaag..
morgen weer hardlopen. Lachen

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 20:52

Annetje schreef:
Hehe, als je zo bekijkt zit er in die lekkere dingen idd wel heel veel kcal Bloos!
Ik zag pas geleden ook bij de AH uienkruier (brood met ui en kaas) en daar zat gewoon 950kcal per 100 gram in Bloos! En dat brood was 200 gram, dus bijna genoeg voor een hele dag als je neit af zou willen vallen. En dan te bedenken dat ik heel vaak zo'n half brood at. Of idd een hele zak chips mét dipsausje erbij, of twee marsen achter elkaar, of drie stroopwafels (iieder 135kcal) Hehe en dan nog niet te spreken over oliebollen, friet, broodjes met veel kaas en ijsjes in de zomer.

Nu ik er op let valt het me ook op hoeveel ik 'onbewust' wegwerkte vroeger.
Zoals afgelopen dinsdag. Ik zat met vriendinnen in de aula. Een vriendin at rustig twee frikadellenbroodjes weg, 4 grote choclatechipcookies (à 115 calorieen per koek), liter dubbelfris, pinda's.
Had ik vroeger ook gerust gedaan, maar zij at in dat half uurtje gewoon net zoveel calorieen als ik op een hele dag. *LOL* Aangezien er in die broodjes ook véél calorieen zitten. Haha! Maarja joh, als ze er niet mee zitten. Alleen jammer dat die dingen mij dan ook voortduren worden aangeboden. Tong uitsteken

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 21:18

Grr, zwijg me over lekkere dingen, heb net te veel chips naar binnen gewerkt Boos! . Denk dat ik volgende week eens op strafkamp ga en gewoon helemaal niks lekkers mag dan. Als ik daardoor meer afval moet dat me toch motiveren om gewoon altijd streng te zijn...

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-07 21:32

Annetje schreef:

Haha, ja het is écht erg !!
Ik kan me ook goed voorstellen dat veel Nederlanders overgewicht hebben...
... mijn god, moet je eens kijken wat je op een dag naar binnen werkt aan Kcal als je gewoon een beetje lekker snoept tussendoor en verder geen idee hebt waar veel en waar weinig Kcal inzitten.... Bloos! ...

Mocca schreef:
Nu ik er op let valt het me ook op hoeveel ik 'onbewust' wegwerkte vroeger.
Zoals afgelopen dinsdag. Ik zat met vriendinnen in de aula. Een vriendin at rustig twee frikadellenbroodjes weg, 4 grote choclatechipcookies (à 115 calorieen per koek), liter dubbelfris, pinda's.
Had ik vroeger ook gerust gedaan, maar zij at in dat half uurtje gewoon net zoveel calorieen als ik op een hele dag. *LOL* Aangezien er in die broodjes ook véél calorieen zitten. Haha! Maarja joh, als ze er niet mee zitten. Alleen jammer dat die dingen mij dan ook voortduren worden aangeboden. Tong uitsteken

Ja
Dát bedoel ik dus inderdaad! En zo at ik ook, dagelijks zowat Ja !! Was me er totaal niet bewust van .... ....

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-07 21:34

Heb net heeeeeerlijk hardgelopen, het gaat zó goed !!
De broek maat S moest ik aansnoeren want die ging afzakken *LOL* !

20 minuten hardgelopen, 2 min. gewandeld en dik 20 minuten weer hardgelopen.... probleemloos!
Bovendien ligt ons tempo ook steeds hoger....
Gaat echt top en voelt zó goed OK dan! !!

Daarna lekker warm gedouchet en zit nu aan een heerlijk bord volkorenspaghetti met italiaans kruidensaus en vegetarisch gehakt en ui erdoor.... Vork

Zometeen om 21.30 nog even House kijken en dan Dromen !

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 21:53

Vandaag was een lange maar fijne dag! Paard heeft heerlijk in de wei gelopen en was om 17.00 uur vanmiddag nog niet klaar met racen en bokken.

*Vanochtend vroeg opgestaan en hard gewerkt!
*10 km gefietst.
*Geen gaatjes bij de tandarts.
*Vanmiddag hard gewerkt.
*Vanavond een eind gewandeld bij zonsondergang met de honden.
*Nu met eem kop koffie achter de PC.

Ik ga vroeg slapen vanavond. Ik zou vandaag een brooddag hebben maar matthijs kwam thuis en had nog niet gegeten. Dus kon ik nog ff wat in elkaar flanzen.
Vis in zo'n foliebakje gehad van Aldi. Echt een aanrader. Smaakt echt lekker en bevat 158 kcal per 100 gram. Het vult enorm dus na die 100 gram had ik al best een verzadigd gevoel.
Maar ik heb er ook nog gebakken aardappelen bij gehad.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 22:00

Mooie foto's Sok! Wat is de omtrek van jouw bovenbenen dikste punt als ik vragen mag? Lachen

Mijn dag is officieel verpest Clown

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 22:01

Mijne ook.

Wat is er gebeurd? Tong uitsteken

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 22:03

Mijn dag vandaag was weer netjes! Ja
Niet gesnoept (op 1 paaseitje na), veel groente en fruit op, en lekker gesport. Lachen

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 22:06

Sizzy schreef:
Mooie foto's Sok! Wat is de omtrek van jouw bovenbenen dikste punt als ik vragen mag? Lachen

Mijn dag is officieel verpest Clown

Die van mij waren op het dikste punt 66 cm en ze zijn nu 62 cm Haha!

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 22:09

Sylhouet: die spaghetti klinkt lekker! Hoe maak je dat? Die kruidensaus is dat gewoon een potje saus dat je zo koopt ofzo?

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 22:09

Bovenbeen was bij mij toen ik begon 64 cm (op 72 kilo) en 4 maanden later 55 cm (op 62 kilo). Nu ben ik weer 5 kilo zwaarder en ik meet net 59/60. Huilen
Niet zo gek dus dat mijn spijkerbroek strak zat. *LOL*

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-07 22:16

Mijn bovenbeen zit nu op 54 cm Lachen !
Op 20 januari was 'ie nog 59 cm, maar toen was ik al 5 kilo afgevallen, dus beginmaat?? Geen idee!

Nienke, lekker actief dagje heb je gehad!
Het was er ook écht het weer voor, ik vond het wat dat betreft zonde om op kantoor te zitten, ook al was het maar tot 14.00 uur Lachen !

Humphrey schreef:
Sylhouet: die spaghetti klinkt lekker! Hoe maak je dat? Die kruidensaus is dat gewoon een potje saus dat je zo koopt ofzo?

Ik eet dan 75 gram (ongekookt gewogen) volkoren spaghetti, en de saus is de Honig italiaanse kruidensaus, zit in een pakje, moet je water, ui en gehakt toevoegen en klaarrrr! Heel simpel en het is een héérlijke pastasaus Ja !

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-07 22:20

Mijn dag is goed verlopen:

o: 2 volkoren boterhammen met slankie, flesje yakult
t: appel, flesje optimel control
l: 2 volkoren boterhammen met slankie
t: pakje smoeltjes aardbei (70 Kcal)
t: kiwi en mandarijn
bew: paard gereden
t: rijstwafel caramel (44 Kcal)
bew: hardgelopen
a: volkoren spaghetti met italiaanse kruidensaus en ui en vegetarisch gehakt
Zometeen nog:
t: activia yoghurt vijg
t: 250 ml optimel yoghurt framboos

Totaal: 1359 Kcal.

pianka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 22:29

Planning voor morgen:
O: Cruesli met yoghurt, fruit
T: Liga Fruitkick
L: 500ml yoghurt met banaan en ?
T: ? (ben aan het werk dus wat er ligt Haha!)
D: ?

Beweging: 2uur fietsen