Hellofresh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 23:36

Wij hadden vandaag toch wel het toppunt. Ze hadden het pakket gewoon bij de buren afgeleverd zonder bij ons aangebeld te hebben :roll:
Tegen de buren hebben ze gezegd dat we niet opendeden maar hij is überhaupt niet geweest. Op de deurbelcamera zagen ‘m gewoon doorlopen naar de buren zonder aan te hebben gebeld. Tegen de buurman zei hij dat hij een briefje in de bus had gedaan maar ook dat is dus niet gebeurd >;)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 00:12

Autumnn schreef:
Wij hadden vandaag toch wel het toppunt. Ze hadden het pakket gewoon bij de buren afgeleverd zonder bij ons aangebeld te hebben :roll:
Tegen de buren hebben ze gezegd dat we niet opendeden maar hij is überhaupt niet geweest. Op de deurbelcamera zagen ‘m gewoon doorlopen naar de buren zonder aan te hebben gebeld. Tegen de buurman zei hij dat hij een briefje in de bus had gedaan maar ook dat is dus niet gebeurd >;)

Misschien bij de verkeerde aangebeld?

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 06:00

daantjuhhh schreef:
Autumnn schreef:

Misschien bij de verkeerde aangebeld?

Dan zeg je toch niet dat de buren niet open deden? Nja of je niet in een appartementencomplex wonen. Maar wel apart.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 08:25

Oeps dat is gek!
Gelukkig heb je je box :)
Het blijft toch mensenwerk.. Foutjes worden wel eens gemaakt.

Hier gister de bladerdeeg pakketjes met Vega kip kerrie, was echt super lekker!

daantjuhhh

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 09:53

Ze kunnen toch bij een verkeerd adres hebben aangebeld. Daar deed niemand open. Briefje in de bus en bij de andere buren afleveren.
Stel ik woon op nummer 4. Bezorger vergist zich. Belt bij 6 aan. 6 in niet thuis. Levert het pakket bij de buren op nummer 2. En bij 6 een briefje in de bus.

Oke. Het is ver gezocht maar het kan.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 09:59

Nee hoor, op de camera zagen we hem voor onze deur parkeren, uit zijn auto stappen en rechtstreeks doorgaan naar de buren :+

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 10:53

Aaah nee oke!

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 11:34

Heel irritant! Hier hadden ze vorige week de box bij de buren bezorgd terwijl ik had gezegd dat ze hem voor de deur konden zetten. Op zich natuurlijk niet heeel erg, maar ik vind het om 7 uur 's ochtends toch niet zo prettig dat ze dan bij de buren aanbellen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 16:22

Ik had vandaag mijn 1e box, maar voor 1 persoon is dat toch niet weg te krijgen? Toen ik het recept las waren de ingrediënten ook voor 2 personen. Hoe doen jullie dat?

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 16:25

Relaxed schreef:
Ik had vandaag mijn 1e box, maar voor 1 persoon is dat toch niet weg te krijgen? Toen ik het recept las waren de ingrediënten ook voor 2 personen. Hoe doen jullie dat?

Ja dat is het voordeel van 1 persoon.
Je krijgt dus voor 2.

Meestal maak ik dus voor 2 dagen. Of ik stop het in de vriezer voor later. Of ik eet wat als lunch.
Maar soms kan ik dus van 3 recepten 6 dagen eten.

:Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 16:27

daantjuhhh schreef:
Relaxed schreef:

Ja dat is het voordeel van 1 persoon.
Je krijgt dus voor 2.

Meestal maak ik dus voor 2 dagen. Of ik stop het in de vriezer voor later. Of ik eet wat als lunch.
Maar soms kan ik dus van 3 recepten 6 dagen eten.

:Y)

Ah het klopt dus wel :') ik heb nu idd bakje in de koelkast. Maar dan is het dus ook wel slim om te kijken of iets in de vriezer kan, niet alles is lekker om in te vriezen :+

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 16:56

ik bestel om de 3 weken 3 weken lang voor 1 pers (mijn man is altijd 3 weken weg)
Ik krijg altijd voor 2 pers dus in die 1 persoonsweken bestel ik 3 maaltijden inplaats van 5 omdat ik er meestal 2 keer van kan eten.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 17:09

@Relaxed. Jaahh. Heerlijk toch. Ik kan niet voor 36 € voor 6 dagen aan boodschappen halen bij de appie bij ons om de hoek. :o
Ja het zal vast mogelijk zijn, maar ik kom veel te veel in de verleiding om allemaal lekkere dingetjes mee te nemen. _O-

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 17:13

daantjuhhh schreef:
@Relaxed. Jaahh. Heerlijk toch. Ik kan niet voor 36 € voor 6 dagen aan boodschappen halen bij de appie bij ons om de hoek. :o
Ja het zal vast mogelijk zijn, maar ik kom veel te veel in de verleiding om allemaal lekkere dingetjes mee te nemen. _O-

Dit heb ik ook :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 17:15

daantjuhhh schreef:

Nou idd.. Als ik normaal een recept lees en de lijst ingrediënten zie haak ik al af. Nu heb je gewoon alles wat je nodig hebt bij elkaar. En in de winkel idd teveel verleiding :+

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 22:31

Als ik voor 1 persoon bestel kan ik vaak ook voor 2 dagen maken idd ideaal

Vandaag de spaghetti gemaakt heerlijk ik had nu voor 2 personen bestelt maar vind de portie wat karig eerlijk gezegd

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 22:53

AfricanLady schreef:
Als ik voor 1 persoon bestel kan ik vaak ook voor 2 dagen maken idd ideaal

Vandaag de spaghetti gemaakt heerlijk ik had nu voor 2 personen bestelt maar vind de portie wat karig eerlijk gezegd

Ja maar wij bestellen hier voor 1 maar krijgen 2 porties.

Dus voor 36€ heb ik 3 x 2 porties.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 23:10

Ja ik denk dat je idd het beste uit bent als je gewoon voor 1 persoon bestelt haha

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 11:08

Nou dat begint al lekker. Ik zou vandaag de eerste box krijgen, krijg ik net een mail dat het morgen wordt... gelukkig heb ik nog wat in huis voor vanavond!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 11:36

JudithO schreef:
Nou dat begint al lekker. Ik zou vandaag de eerste box krijgen, krijg ik net een mail dat het morgen wordt... gelukkig heb ik nog wat in huis voor vanavond!

Ai dat is jammer.

Niet dat je er veel aan hebt. Maar ik heb nu bijna 2 jaar HF. En ik heb nog maar 2x gehad dat een box een dag later werd bezorgd. Dat was vorig jaar met de sneeuwstorm. Toen was er ook geen doorkomen aan.

Dus hopelijk is dit gewoon een valse start! En komen de volgende boxen wel op tijd.

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 11:41

Laten we het hopen! Ik zag wel dat ze hier met een afdeling van DPD worden bezorgd, daar ben ik niet zo blij mee. Die doen het echt nooit in 1x goed.

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 11:57

Oh wat vervelend zeg. Ik heb hier nu een jaar Hellofresh, en dit gelukkig nog nooit gehad. Ik hoop inderdaad voor je dat het eenmalig is.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 13:32

JudithO schreef:
Laten we het hopen! Ik zag wel dat ze hier met een afdeling van DPD worden bezorgd, daar ben ik niet zo blij mee. Die doen het echt nooit in 1x goed.

Huh HelloFresh heft z'n eigen auto's/bezorgdienst :?

Niet stiekem dinnerly :)) die word wel geleverd met DPD (en regelmatig een dag later :=)

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 13:44

Ook HF maakt in sommige gebieden gebruik van andere bezorgdiensten.

Ik had vorige week voor het eerst in tijden dat ik iets miste, was wel direct een hele fruitbox. Maar netjes geld voor teruggekregen.

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 13:49

Smallheal schreef:
JudithO schreef:

Huh HelloFresh heft z'n eigen auto's/bezorgdienst :?

Niet stiekem dinnerly :)) die word wel geleverd met DPD (en regelmatig een dag later :=)

Ik zit in Frankrijk ;)