Het huisje wordt in zijn compleet verhuurd met eigen keuken voor de huurder.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Vandaag postte iamafoodie.nl een review opmde docu "what the health". Review is door een (vegan) dietist en epidemioloog en een vegan voedingswetenschapper. Ik vond hem erg verhelderend om te lezen. De docu heb ik zelf nog niet gezien, maar volgens mij vele hier wel.
Zonde dat op deze manier vegan eten weer met bangmakerij en onjuistheid gepromoot wordt.
https://www.iamafoodie.nl/review-docume ... he-health/
secricible schreef:Vandaag postte iamafoodie.nl een review opmde docu "what the health". Review is door een (vegan) dietist en epidemioloog en een vegan voedingswetenschapper. Ik vond hem erg verhelderend om te lezen. De docu heb ik zelf nog niet gezien, maar volgens mij vele hier wel.
Zonde dat op deze manier vegan eten weer met bangmakerij en onjuistheid gepromoot wordt.
https://www.iamafoodie.nl/review-docume ... he-health/
Riraito schreef:Ja ok, maar dat is om medische redenen. Ieder gezond mens moet gewoon koolhydraten kunnen verteren, ze zijn altijd onderdeel geweest van ons dieet.
De docu doet heeeel erg aan cherry picking van studies, dus alleen de studies kiezen die zij goed vinden. Als er één zegt dat zuivel slecht is en 99 vinden het prima, dan pakken ze alleen die ene en is volgens hen dus alle zuivel slecht.
Sonja_vR schreef:Spoiler:
En het feit dat ik serieus erg verdrietig werd van een vrachtwagen met kippen die we passeerden op de snelweg![]()
Zeilen waren open en ze zaten ne vanuit die kratjes aan te kijken ... zo ontzettend sneu... .
Sharani schreef:Heb die docu vorige week gezien, vond hem ook best goed. Denk dat de kritiek voornamelijk van niet vegans komt omdat het behoorlijk confronterend is wat ze vertellen. En inderdaad die varkenshouderijen... bizar. Dan klagen ze hier over al die regeltjes maar als je zoiets ziet zijn regeltjes zo gek nog niet.Sonja_vR schreef:Spoiler:
En het feit dat ik serieus erg verdrietig werd van een vrachtwagen met kippen die we passeerden op de snelweg![]()
Zeilen waren open en ze zaten ne vanuit die kratjes aan te kijken ... zo ontzettend sneu... .
Die rijden iedere 5,5 week langs ons huis.... Binnen 2 maanden aten wij geen kip meer nadat we hier kwamen wonen.