Dat (kaas) is namelijk het enige losse zuivel product wat ik afentoe nog eet en ik zou het gráág vervangen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JudithKaneau schreef:Ik ben geen veganist. Maar ik let wel op wat voor soort vlees/kip ik eet.. Plofkippen etc komen er bij mij niet in!
Ook gebruik ik make up die niet op dieren wordt getest!
anjali schreef:Sommige vega'swillen geen vleesetende huisdieren.Mag ik vragen wat jullie vinde van het hebben van een relatie met een vleesetende mens? Want je wordt dan toch steeds met vleeseten geconfronteerd. Hebben jullie wel eens zo'n relatie of wijzen jullie die categorisch af?
Simoonzel schreef:@Riraito bedoel je dat er helemaal geen rekening mee wordt gehouden? Ik heb er zelf geen moeite mee als vlees geserveerd wordt, mensen mogen er zelf voor kiezen (al is de keuze doorgaans gebaseerd op je kop in het zand steken) maar mag dan wel hopen dat er een alternatief aanwezig is
PS. Het opnieuw leven inblazen van ouder vegatopic of nieuw vegatopic vind ik ook een goed plan!
anjali schreef:Sommige vega'swillen geen vleesetende huisdieren.Mag ik vragen wat jullie vinde van het hebben van een relatie met een vleesetende mens? Want je wordt dan toch steeds met vleeseten geconfronteerd. Hebben jullie wel eens zo'n relatie of wijzen jullie die categorisch af?
8nnemiek schreef:Hebben jullie ook net het stuk over wol gezien bij RTL4? Wat goed dat ze dat uitzenden! Best schokkende beelden, ik hoop dat het mensen wakker schudt.
Ik zou ook geen relatie meer willen met iemand die perse vlees wil etenIk zou gewoon niet gelukkig ermee zijn als ik elke week mijn geld zou moeten uitgeven aan dode dieren
![]()
Ik zal morgen eens kijken of ik tijd heb om een nieuw topic aan te maken.