Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Lois_ schreef:Gisteren:
O: 2 vk broodjes hagelslag, glas fruitontbijt
T: capuccinno, stukje chocola
L: gebakken ei met spek
A: 30 cm new york pizza met shoarma, met lava cake en een stukje chocolate chip cookie toe(zat bomvol
)
B: 15 min fietsen,

KarinvdM schreef:O: Grutten met stevia
L: Verse champignonsoep en roggebrood met sla, paprika, komkommer en kipfilet
T: Mandarijn, 2 verse dadels, warme choco van cacao, amandelmelk, palmsuiker en water met een beetje slagroom
A: Sla met paprika, tomaat, komkommer, feta, olijven en kipfilet, met rosevalaardappeltjes uit de oven. Griekse yoghurt
T: Ik had zin in chocolade, maar fat heb ik niet in huis, verder dan cacao kom ik niet. Ik heb net een eiwit opgeklopt en daar stevia en een theelepel cacao door gedaan en toen had ik een heerlijke chocolademousse.straks nog een borrel met wat elitehaver oid
D: (Detox) thee, cacaothee en water

Vandaag een schandalig slechte dag gehad maar dat motiveert me ook alleen maar meer om weer gezond te gaan eten morgen
Verder lig ik er niet wakker van, want ik begin toch verschil te merken in mijn lichaam door de Blogilates-filmpjes
je krijgt hoe dan ook meer voedingsstoffen binnen wanneer je al een aantal dingen gezonder eet dan helemaal niet. Je moet in beide gevallen niet doorslaan, een beetje ongezond naast een gezond voedingspatroon zorgt er denk ik echt niet voor dat je het goede meteen ongedaan maakt.

Komen al die recepten uit het Voedselzandloperboek? Het klinkt allemaal heerlijk.

Hier vragen ze elke keer heeeel lief of ik alsjeblieeeft wil koken
Vind het boek ook echt een aanrader, en hele toegankelijke lekkere maaltijden. En voldoende volledig vega-recepten of op goede manieren te vervangen voor vega. En als je dan ziet wat je allemaal kunt eten en maar 1600 kcal binnen hebt
Feestje toch!
Ik ga het mezelf kado doen na de examens;
Cassey zelf is heel vrolijk en motiverend, dus dat is op zich ook wel leuk
.