! Goed hoor ;D !pfjoe, ik ben net terug van stal ;D ! Remy lekker gepoetst en ff gelongeerd! Morgen les ;D
Nu benk echt moe
.. Ik ga morgen wel bijlezen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! Goed hoor ;D !
.. Ik ga morgen wel bijlezen
MOrgen ga ik ook weer de eerste keer naar hem toe, heb hem 3 weken niet gezien
Is een verrassing, hij weet het niet
Ik vind giftige planten uittrekken tijdrovender
.. 
Pivanti schreef:Iets over dat er ook gevaarlijke afslankpillen zijn, dat je er zelfs dood aan kan gaan... zag ik even kort..

Zit hier een storing in het kastje van het internet en de telefoon, dus zitten al een paar dagen met af en aan wel/geen internet en telefoon en gister deed het allemaal helemaal niks meer. Nu doet het 't toevallig even, dus ik dacht laat even horen waarom ik er zo weinig ben
Ik hoop dat het snel opgelost is, maar hebben al vanalles geprobeerd, maar moeten 'm waarschijnlijk toch gaan opsturen en een nieuwe, dus waarschijnlijk blijft 't internet nog wel even kút hier
Hoogst waarschijnlijk een storing in de experierbox ofzo? Weeetikveel, geen verstand van
Maar als er iemand moet komen om dat na te kijken kost 250 euro, terwijl m'n vader er zelf zo zo'n nieuw kastje aan kan zetten.. Alle draadjes zijn al gecontroleerd, hij heeft alle telefoons en computers afzonderlijk al gecontroleerd om te kijken waar de storing zit..
Ik geef het weer op, het knalt er de hele tijd uit en wordt er goed gefrustreerd van 

hopen dat ze het snel kunnen oplossen/repareren!
*

)