weekendje weg met z'n vrienden, 4 dagen... ik weet het, moet niet zeuren.. , maar zit al niet lekker in m'n vel, en dan ook nog weekend alleen thuis, hou er sowieso niet van om alleen thuis te zijn
oeh trouwens wel supergrappig, had gister een callcentermannetje aan de telefoon, maar die belde nog om 21.30...vind ik beetje laat voor callcenter om nog te bellen eigenlijk maar geod, ging dus over pensioenen enzo, voor alle werkende mensen onder de 52..of ik daaronder viel...nee meneer, ik werk nog niet... toen wist ie al niet meer wat ie moest antwoorden kreeg uiteindelijk de vraag hoe oud ik dan was...nou 21...oh...toen moest ie weer even nadenken, uiteindelijk gevraagd of mn ouders thuis waren waren ze wel, maar heb hem toen maar afgewimpeld en even gemeld dat ik het een beetje vervelend vond dat ze om half 10 nog belden geeft ie als antwoord: "ja maar we mochten nog tot 21.30 bellen"...helder figuur was het, heb wel even gelachen daarna
Hoi! Ben ik ook weer eens, met de sinterklaasstress in aantocht had ik weinig tijd om te Bokken. Ik heb ook nog niet bijgelezen, dat doe ik straks. Gisteren gewogen en 68kg, dat nadat het al een tijdje bijna stil stond. Toch weer een halve kilo eraf
@ingrid: dat doet me denken aan mijn moeder. Die was 23, pas getrouwd en samenwonend met mijn vader. Mijn moeders familie (ik dus ook) is klein en ziet er blijkbaar lang jeugdig uit komt er een verkoper aan de deur. "Is je vader ook thuis?" Mijn moeder zei: "Dat weet ik niet". Hij: "Kun je even gaan kijken dan?" Mijn moeder: "Doet u dat zelf maar, hij woont hier niet." Meneer schaamde zich zo dat ie niet meer geprobeerd heeft wat te verkopen
Ik heb me hier echt schandalig lang niet laten zien
Mag ik weer meedoen? Slechte gewoontes zijn er een beetje ingeslopen de laatste tijd..
Na het 3 maanden op mezelf wonen zit ik nu weer bij papa en mama, het samenwonen met die vriendin ging niet volgens plan, ze heeft iets gedaan wat voor mij de doorslag gaf er mee te stoppen.
Nu hard opzoek naar iets voor mezelf en misschien over een tijd samen met mijn nieuwe liefde
Zal ik maar meteen mijn dag posten om goed te beginnen
o: 2 volkoren boterhammen met boter en geschilde appel t: pakje evergreen appel l: 2 volkoren boterhammen met appelstroop, glas light multivitamine sapje, bakje meloen t: appel en waarschijnlijk 2 koekjes tijdens werk t: 2 knackebrod met 20+ smeerkaas a: snijbonen, kaasburger, gebakken aardappels t: bakje vruchtenyoghurt t: 4 mandarijnen
Balen dat het samenwonen niet beviel. Gelukkig kwam je er vrij snel achter. Nu maar hopen dat je snel wat voor jezelf vind. tja als je eer eenmaal uit bent is het moeilijkom weer thuis te wonen lijkt me
haha Sok, die reactie van je vader op die jehovagetuige is ook wel meesterlijk
zoo net meeting gehad op school, gaat allemaal top! ben echt blij, project loopt op rolletjes, moeten het volgende week inleveren en ziet er naar uit dat het allemaal goed gaat komen!
Ik heb gisteravond een doos chocolaatje leeggegeten. Net naar de paarden geweest, dus lekker uitgewaaid en ook uitgeslapen, dus gaat al een stuk beter. Vandaag hebben P&O en mijn baas overleg over mijn salaris...
met mij gaat het wel goed, vreet me vandaag alleen letterlijk misselijk aan alle sintsnoepgoedjes. vanavond ga ik een taart maken bij www.deleukstetaarten.nl
Ik heb ook gesnoept vandaag Een stukje chocola en een handje chips Net gereden ondanks de spierpijn en bággerweer Wind, sneeuw en hagel, ben door en door koud, deed gewoon pijn
Ik had een gemiste oproep van een onbekend nummer, ik denk van mijn werk, maar geen voicemail ingesproken en ik kan dus niet zien wie het is... Nog niets op de mail, dus misschien was het ook wel iemand anders. Ik ben er pas maandag weer, hoop wel dat ze voor die tijd nog even contact opnemen.