mijn planning vandaar
O: vruchtenkwark met musli
T: pakje lu koekjes
L: 3 crackers kalkoenfilet en kaas
T: 1 peer
D: rijst met wokgroente en valles
T: weet ik nog niet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Jammieee!
Was al dagen erg moe, hoofdpijn (hoewel ik toch genoeg sliep, in ieder geval niet te weinig), dus hoop dat 't nu over is met dat gezeur. Moet hard aan mn schoolwerk eigenlijk... Misschien dat ik vanavond nog ga sporten, moet ik even zien. 

Lijkt me best eng
Ik hoop dat het je wat duidelijkheid geeft!
Hoop gewoon dat ze me wat kan helpen met eten enzo, nog wat tips kan geven. En zo'n stok achter de deur is misschien ook handig
Ik heb echt geen idee wat ik ervan moet verwachten, wat moesten jullie doen tijdens de eerste rijles?
En later de auto stilzetten en kreeg ik uitleg.
En dan gewoon rijden maar.

Volgens mij is ie gemanipuleerd
't gaat best wel hoor.
Is nie makkelijk.
_Scarlet_ schreef:Ik heb nog nooit autogereden en ben bijna 21Ik heb echt geen idee wat ik ervan moet verwachten, wat moesten jullie doen tijdens de eerste rijles?
Ik krijg als ik dat drink altijd het idee dat m'n tanden m'n mond uit rotten... brrr...
_Scarlet_ schreef:Ik heb nog nooit autogereden en ben bijna 21Ik heb echt geen idee wat ik ervan moet verwachten, wat moesten jullie doen tijdens de eerste rijles?
Maar dan wel de neppe versie van de lidl.
Die is het beste.
Ik ga denk ik even balletje gooien met de hond.
_Scarlet_ schreef:Dan hoop ik dat dat hier ook zo gaat, alleen sturen lijkt me al moeilijk genoeg!
) Liedje schreef:Ben aan het afkicken van mijn red bull verslaving.Is nie makkelijk.
(einde van de les)
Hoe werkt dat trouwens met thuisbrengen e.d.? Want ik schijn op het einde iemand op te moeten halen ofzo, maar ik moet natuurlijk zelf ook nog wel thuis komen. De instructeur zei dat ik om 11u ongeveer thuis zou zijn, maar ik heb geen idee hoe dat allemaal gaat.
Verschrikkelijk.