Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mocca schreef:Ghehe tja. We serveerden soep op de tennis, met stokbrood en kruidenboter. En het rook zoo lekker. Kon het niet weerstaan.
vossieman schreef:Vandaag toch weer iets anders gelopen had ook de helft niet ingevuld maar hier mijn planning
O: drinkontbijt
T: sultana en sinaasappel +aardbeien 250gr
L: twee geroosterde boterhammen met kaas
A: 2 kommen tomatensoep,3 sneeen brood,en boontjes
T: aardbeien 250gr
vindt het van die ene kom soep en die 250gr aarbeien bij het eten eigenljk wel erg maar goed
eroslover schreef:eroslover schreef:planning van vandaag:
O: special k rode vruchten met magere yoghurt en een grote appel met een glas vruchtensap(dubbel drink tropical van c1000)
L: Special k rode vruchten met magere yoghurt een grote appel en een glas vruchtensap.
t: 2 boterhammen (met filet americain) en een stuk fruit)
A: patat curry met kaassoufle en sla met appel en tomaat
t: Dan zit ik in de kerk
Voor degene die denken dat het misschien wat weinig is , ik ga proberen of ik 2 weken het 2-2-2 programma van special k kan volhouden en ga proberen of ik daarna een beetje beter patroon kan gaan volgen.
Ik heb hem even wat aangepast en uitgerekend dat het ongeveer 1500 calorieen zijn.
Gemma schreef:Sylhouet schreef:Voor die tijd wil ik ook al een aantal keer mee gaan doen met een 5 en later 10 km loop, er zijn er genoeg in het noorden, dus dat lijkt me hartstikke leuk! Gewoon voor de afwisseling, eens in een andere omgeving hardlopen en met een boel mensen om je heen. Niet zo zeer om een strakke tijd neer te zetten, maar gewoon lekker lopen!
Ja ik wil dat inderdaad ook gaan doen, van de week eens op internet rondspeuren naar wat leuke loopjesWeet jij ook een of andere site ofzo waar ik dat op kan vinden?
_Scarlet_ schreef:O: 2 sneetjes allisonbrood met kaas
T: appel
T: pakje Sultana
L: 2 sneetjes brood met kaas
T: -
A: pasta carbonara uit pak
T: ontbijtkoek
Myra schreef:O: magere yoghurt + appel, 1 snee oerbrood donker
90 min fitnessen
L: 4 snee oerbrood donker (2 erg klein) (1x komijnekaas, 1x ham, 1x boter), 1 appel
paardrijden
A: aardappelen gekookt, brocolli + witte saus, lamsboutlap
T: fruit muesli + magere melk
Humphrey schreef:Vandaag:
O: Muesli met ontbijtgranen rode vruchten en sojamelk
T: Halve galiameloen
T: Te veel koekjes
L: Gekookt eitje met bruine boterham, glas appelsap
T: Kiwi, banaan
Half uur hardlopen
D: Gesauteerde kip, wilde rijst
T: Kommetje ontbijtgranen en sojamelk
En weer veel studeren...
Myra schreef:O: magere yoghurt + appel, 1 snee oerbrood donker
90 min fitnessen
L: 4 snee oerbrood donker (2 erg klein) (1x komijnekaas, 1x ham, 1x boter), 1 appel
paardrijden
A: aardappelen gekookt, brocolli + witte saus, lamsboutlap
T: fruit muesli + magere melk
T: 2 vbeschuit + aardbei, magere melk