Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marlonFloris schreef:Toch vandaag nog geweest ipv morgen, wel eerst gebeld of ze nog derving hadden en dat hadden ze wel dus mocht ook nu komen.
3 broden en 12 puntjes gekregen. Blij ermee maar heeft niet 3x de waarde. Kan ook nergens vinden dat het 3x de waarde moet hebben zoals sommige zeggen?
Edit al gevonden. Moet idd waarde hebben van €15. Ik kom op €13.15 als ik precies hetzelde bestel online via deze bakkerij.
Voor mij dus voorlopig even niet meer hier heen.
Eerst al een flop omdat het account op de verkeerde adres stond en dus geen bonnen hadden en de 2e dag dat ik wel wat mag ophalen heeft het niet de waarde.
Renee1991 schreef:Ach ja, het worden er steeds meer. Hier is het sowieso niet makkelijk, het is mij tot op heden nog steeds niet gelukt om een pakket te kunnen kopen. Goed teken, lijkt me. Wordt het in ieder geval niet weggegooid.
En pff, wat lopen sommige mensen hier te miepen over wat ze krijgen zeg. Wees blij dat het de kliko niet allemaal in gaat
briitje schreef:Eefsel2109 schreef:Ik kon vandaag een pakket halen bij bakker Kootwijk
Kreeg:
2 broden, 1 wit 1 donker bruin
Zak witte bolletjes
Pizza broodje
Amandelbroodje
Appelflap
2 pistoletjes
En ze vroeg op t laatst nog of ik 2 tompoucen wilde
Heel erg blij met dit pakket
Welk filiaal was dit toevallig ? Puur nieuwsgierigheid. Zag dat ze laat vandaag nog 1 pakket hadden. maar helaas kan ik vandaag niet.
Hopelijk staat er morgen wat open voor Savonds