Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het is een beetje een tweedeling. Aan de ene kant de fastfoodies en aan de andere kant de sportieve, organic veganisten.
Ik ben nog nooit in de States geweest maar ben nu wel erg nieuwsgierig!

De groenten zijn daar sowieso wel lekker (veel soorten paddestoelen ook, keek m'n ogen uit!), maar wel heeeeel erg duur. Ze hebben daar zoveel, als Europeaan heb je in het begin geen idee waar je zoeken moet!
Dat is macaroni met kaas hesterve
Het was daar dan ook heel normaal om als iemand van 300kg gewoon in zo'n scootmobiel rond te rijden. Jeetje, wat waren de mensen daar dik
Dat is gewoon surrealistisch, ieuw ieuw ieuw! Je zou ze toch spontaan een komkommer of iets dergelijks gaan aanbieden?
) met stroop en een beker melk. Na het rijden een banaan gegeten maar toen ik terug naar de bushalte liep had ik echt enorme honger. Net bij thuiskomst vlug een sesamcracker met aardbeienjam gesmeerd en ik ga nu beginnen met koken. (Aubergine parmigiana, soort aubergine lasagne)
.
Niet echt bevorderlijk.....
. Heel veel dingen lijken ook misleidend vind ik, bijvoorbeeld dat vitamine water schijnt echt heel slecht te zijn. Maar het verschil tussen fruit en fruitella!
Ik bedoel, ik ben ook veelste zwaar geweest, het eten dat de gemiddelde Hollander eet is gewoon niet goed voor mij. Maar Fruitella hetzelfde als fruit...dan is er iets niet goed gegaan in de baarmoeder