niet als je alle khd meetelt, wel als je het bekijkt in het licht van de bruto en netto khd (wat atkins wel doet).
Grapjasjes12
Geplaatst: 25-02-11 12:54
bruto en netto gaat niet zo op als in Amerika. Daar moet je idd de vezels van het totale khd gehalte aftrekken. Hier staan de vezels al apart en het aantal khd vermeld is dus al netto.
ik tel die wel mee, voor mezelf. Het zekere voor het onzekere Polyolen kunnen de insuline productie verhogen, daar wordt volgens mij nog onderzoek naar gedaan.
Aangezien polyolen geen vezels zijn en totaal niet noodzakelijk voor het lichaam, tel ik ze gewoon mee in de netto khd. Geen Cereal voor mij dus
Ik vind ze voor mezelf acceptabel zolang ik ze met mate binnen krijg, voor als ik soms ECHT ff iets lekkers wil. Ik ga dan natuurlijk ook geen hele reep van dat spul eten. Ik merkte toen ik nog zo heftig op khd reageerde overigens ook wel een reactie op de polyolen, dus ben me er wel van bewust dat het niet helemaal "onschuldig" is.
Ik heb ook altijd een ijsblokjes tray met kokosolie bonbons Als ik trek heb in iets lekkers, pak ik een bonbonnetje. Die van mij zijn heel erg puur met een paar druppels zoetstof.
coscosolie (extra vergine gebruik ik) zacht maken, zoetstof en cacao erdoor naar smaak, en evt wat nootjes oid dan in een silicone ijsblokjesvorm smeren en d evriezer in.
Vraagje... ik heb nu 2 weken de inductie fase gedaan, maar hoeveel KHD kan ik nu gaan toevoegen? En kan ik eventueel de inductie fase herhalen als het mis gaat? Of is dat schadelijk? Kun je dat ook langer dan 2 weken doen? Want het gaat wel lekker snel zo!