!Mooi dat het nu goed gaat, Geniet er nog maar van
WC; oej, dat moet pijn gedaan hebben, gelukkig dat je "goed" stond en de klap niet vol op je gezicht hebt gehad
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
!
Ik rij hem nu zelf, maar over een paar weken komt Kveld terug van training en heb ik geen tijd meer voor hem. Zijn eigenaresse kan wegens persoonlijke omstandigheden even niet zoveel rijden.

en het gaat je vast lukken! Ik vind je dag wel aardig de goede kant op gaan, maar mis je fruit wel.
hopelijk is er niets ergs!
stel je zelf voor
geniet er maar lekker van meis! 
en een foto maken van het nieuwe setje 
hoe lang ben je en wat weeg je? Wat eet je ongeveer op een dag? Misschien kunnen wij je dan helpen! In het beginpost staan ook veel tips 
lief dat je dat vraagt
en een appel en een banaan eten is niets mis mee

Iefke & DmNqUe! 
Wordt spierpijn kweken, haha! Mijn ouders vinden het reuze spannend, hihi. Snap ik ook wel hoor. Dat zullen ze wel blijven houden.
Maar ben onwijs blij dat ze me eindelijk weer laten doen wat ik heel graag wil!!!! Kost hun moeite, maar weten ook dat het iets is waar ik heel veel 'kracht' uit kan halen.
heeft een van julie hier ervaring mee
En zaterdag komt Tom dan! Maar pony van vriendin doe ik komende weken ook een aantal keer.
Was wel ff pittig na gisteren weer en eigenlijk een maand alleen maar beetje hardlopen

), glas thee
Moet k zelf maar even halen vnamiddag ofzo...
Ik zou de volvette kaas nog proberen te vervangen door iets gezonders. In de middag iets van fruit en nog een boterham oid.