Nouja het is niet niets, maar ik vind het niet duur laat ik het zo zeggen. Die komt eind december dus mooi mijn kant op ghehe.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

:D
) 
)met kaas en mager vlees, mok soep, 2 eitjes

Ben ik weer 

Wendy15 schreef:ontbijt: bruine boterham met boter en smeerkaas en een cracker met kipfilet
lunch: keizerbroodje met boter en rollade en een halve uienkruier en een beker halfvolle chocomelk
tussendoor: appel
avondeten: kapucijners met spekjes en een groot glas melk

Denk dat ik er gewoon 1 neem 

Vrees voor spierpijn
Rotnacht gehad
Veel liggen piekeren en aan Jaap liggen denken en blijkbaar ook over gedroomd want heb heel onrustig geslapen en paar keer wakker geweest 
Aan de voorkant van m'n bovenbenen net boven m'n kniën

. 
)

Ik mis vezels en vitaminen.
Schattig moment: Ik trok de dekens er vanaf, en toen had ze aan 1 kant een uitstulping op haar buik van het veulen. Kon 'm bijna aaien zeg maar. 

Over het algemeen valt de spierpijn wel mee, maar echt zo net boven m'n knieën, heel vaag 
Mss vanmiddag nog even rijden, maar moet ook nog sinterklaascadeautjes voor m'n ouders kopen 
Vind het heerlijk dat ik dan niet thuis zit te piekeren en gewoon lekker bezig ben
Maar moet mezelf ook niet gaan overbelasten denk ik.. Hoewel, morgen ga ik zowiezo al niet en zondag ook niet dusja.. Zaterdag twijfel ik nog een beetje over

alleen even oppassen dat je je spieren niet overbelast!
Mss dat ik vanavond nog ga, even zien maar
Morgen zowiezo niet en zondag ook niet 
En gewoon gaan zitten
leuk he, sporten

"
"