Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spetterlover schreef:Heeft hier niet al ooit een foto van jou gestaan sokje? Kan me zoiets herinneren.
Heb net gereageerd op een studio hier in Bussum die te huur aangeboden werd, wil zo graag uit huis, ben echt benieuwd naar het antwoord
Tha_Niekje schreef:Ben gewoon benieuwd hoe je er nu uit ziet... ook omdat jij net zo lang bent en ong. net zo zwaar, maar heb het idee dat jij wel nogal anders gebouwd bent
Jamy schreef:Kan je dat allemaal al betalen dan SL?
Jamy schreef:Oja oke, alleen zoals ik het lees is dat wel bijna allemaal eenmalig. Ik weet niet of je hierna gaat studeren of fulltime werken?
Want ik zou het nooit voor elkaar krijgen om naast het studeren en het verzorgen van mn paard, zoveel te kunnen werken dat ik een eigen huis kan betalen, eigen eten, eigen verzekering, enz enz.
Maar als het wel lukt zou het wel erg leuk voor je zijn
Sizzy schreef:Pas idd wel op, want op jezelf wonen kost meer dan je denkt
Vooral wanneer je in je eentje gaat wonen.
Ik zou vooral niet bouwen op het spaargeld wat je meekrijgt van je ouders, daar zou je niet de huur van moeten betalen
Je gaat dus studeren, wil je niet gewoon op kamers?
sokje87 schreef:Tha_Niekje schreef:Ben gewoon benieuwd hoe je er nu uit ziet... ook omdat jij net zo lang bent en ong. net zo zwaar, maar heb het idee dat jij wel nogal anders gebouwd bent
Ik heb vrij lange benen, kort bovenlijf. Brede schouders ook, ben absoluut niet tenger gebouwd. Zal vanavond thuis even rommelen.
trisca schreef:Oja voor de mensen hier uit het noorden:
Johan Hamminga 9 en 16 maart in manege Vries van 1800-2100 toegang gratis