Ben net naar de markt geweest (en ja, weer de stroopwafelkruimels kunnen weerstaan )
Vanavond eet ik volkoren macaroni met courgette, prei, paprika, champignon en tomaat. Met een dressing die ik er doorheen meng van (halvolle) creme fraiche en ketchup met kruiden
Zometeen ga ik ff half uurtje hardlopen en m'n oefeningen doen
Gisterochtend ben ik voor mijn eerste consult geweest bij de dietiste, heel veel gepraat, Alles in de pc gevoerd wat ik op een dag at, een heel schema... Toen dingen besproken enzo over wat ik beter kan eten en wat slecht is... Ik weet nu veel meer over wat ik zou kunnen eten als ik honger krijg, en dat ik gerust veel brood enzo mag eten
Waarom kan ik nou nooit maat houden ..als ik eenmaal iets fout gegeten heb, dan denk ik 'nou ben ik toch al slecht bezig' dusja, gaat weer lekker. Ik blijf maar boterhammen met pindakaas eten...
Ik heb net gelunched met 2 voklorenbolletjes met appelstroop en eentje met half smeerkaas, half kipfilet. Straks nog plakkie ontbijtkoek en vanavond preitaart.
Ik heb rond 4 uur nog 4 volkoren boterhammen met sandwichspread gegeten. Om 18.00 vriendlief even wakker maken, nog even wat eten naar binnen werken en dan gaan we richting de zon
Muesli of cruesli? Ik ben even de draad kwijt haha
Muesli denk ik. In cruesli zit ontzetend veel vet! In muesli weet ik niet, maar als je fruit toevoegd is dat heel gezond.
Net terug van een weekje vantie, damn wat een rotweer! Het aanwezige eten was ook niet dat je zegt gezond Heb dus wat meer eten geweigerd, nam in plaats van een wit bolletje ene plakje ontbijtkoek hihi. Ik ben kwa gewicht lang niet zo geweest, weeg nu 56.6, woog vorige week tegen de 59 aan. Hihi, vanaf morgen kan ik weer mijn best doen enzo.
Vandaag niet superveel gegeten, we waren aan het varen. had ontbeten met 2 volkorenbolletje met appelstroop en kipfilet en pakje ontbijtkoek met boter en drna alleen nog handje chips gehad en halve lange vinger En net mn avond eten, ook niet te best snackbar Maar ja kan wel een keertje.
Ja nouja opzich hoef ik het niet te eten maar ja ik heb helaas niet zoveel te zeggen over het avond eten Maar volgens mij heeft het niet veel slechts gedaan met me haha Net ontbeten met magere yoghurt en wat vanille vla.
Vanochtend zat ik aan de 56 kilo, zal ook wel wat maaginhoud zijn enzo, maar ben wel redelijk tevreden met dit gewicht, voel me er ook beter bij Ik heb Laura gePBt, en een heel nieuw voedingsschema waarmee ik minder koolhydraten binnenkrijg, en voor de rest wel alle goede voedingsstoffen Ik begin het zelfs leuk te vinden om een goed, gezond eetpatroon op te stellen en me eraan te houden en tegelijkertijd ook lekker proberen te eten
Ik heb vanochtend ook weer lekker gesport, had vrijdag en gisteren niet gesport, maar ik heb het echt nodig om lekker in m'n vel te zitten. Wil zo'n 4x per week wel sporten
Wat ik tot nu toe gegeten heb;
Ontbijt: 2x volkorenboterham kipfilet
Lunch: grote bak sla, met een tomaatje en komkommer erdoor. 1/3 blikje tonijn (30 á 50 gram), pijnboompitten, beetje 20+kaas en een zachtgekookt eitje erbij
Nou goed zo M-M En nu proberen vol te houden dit! Ik kan trouwens ook niet zeggen dat ik het vervelend vind om lekker maar wel gezond te eten hoor!
Sizzy ja idd soms is het weleens lastig maar meestal kan ik de gezonde dingen er wel uitvissen en gelukkig hebben we wel vaak een lekker salade bij bijvoorbeeld pasta (daar eet ik nooit zoveel van omdat die altijd wit is) en dan eet ik daar gewoon veel van ) Dus meestal gaat het wel goed, maar ja als je soms onderweg bent en je gaat ergens eten of er wordt chinees of patat oid gehaald tja dan moet je wel, maar is ook niet erg voor een keer. Zo vaak gebeurt dat toch niet