Restje Mexicaans van gisteravond met zilvervliesrijst en rauwkost, lekker
pien_2010
Geplaatst: 07-01-21 15:40
Gaucho ik vind dat jij van alle maaltijden erg veel werk maakt. Knap hoor. Het ziet er super lekker uit. Als ik niet meer voor mezelf kan zorgen kom ik bij jou in de kost.
gaucho
Geplaatst: 07-01-21 16:18
Thx Pien. Ik vind het leuk en ik ben best efficiënt in plannen. Gisteravond een avond niet naar het paard, dus 's avonds gelijk even fruit gesneden voor mijn ontbijt, rauwkost voor lunch, zilvervliesrijst gekookt en zuurkoolschotel voor vanavond gemaakt. Tegelijk is dat dan met een half uurtje klaar. Hoefde nu alleen rijst + bonenmix in de magnetron op te warmen en klaar.
Sinds ik afgelopen jaar begonnen ben net afvallen ben ik veel bewuster bezig met wat ik eet, dat werkt voor mij erg goed.
Volgens het recept van Laura's bakery de cheesecake bites gemaakt, echt TOP Eenmaal de cheesecake uit de airfryer, was hij al half op voor ik er bites van kon maken, maar oooh lekker. Ik heb geen oven dus gewoon in de airfryer gezet, gaat perfect
Alleen omdat ie in de airfryer moest en ik maar een mini bakvorm heb, heb ik een pakje van 200gr monchou gebruikt en van de rest van de ingrediënten dus delen door 300 en maal 200 En dan dus 1 ei.
Paste perfect in de kleine springvorm (die dan weer perfect in de airfryer past)