Als ik nu bijvoorbeeld kijk, was het gister om 11 uur al uitverkocht. Maar gister om 11 uur betekend vandaag ophalen toch? Dus dan zou je nu weer moeten kunnen zien of er nog wat over is voor morgen bijvoorbeeld. Maar dat is dus niet zo.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
briitje schreef:Met het verhaal van gister snap ik het nog minder nu. Hij staat nu open. En mag dat einde van de dag ophalen. Ik dacht dat ze gister wat anders zei. Helaas moet ik werken. Maar wel leuk dat ze standaard enkele boxen aanbieden. Alleen nu weet ik niet welk tijdstip ik juist in de gaten moet houden
Edit zie dat vele dat zo doen. Maar je weet toch nooit wat je overhoud ?
Neroo schreef:Ziet er lekker uit!
Ik heb vandaag een bon kunnen scoren van Jokkmokk, nog nooit geweest.
Blijkt een kaaswinkeltje te zijn met nog andere lekkernijen. 2 enorme bollen buffelmozzarella en bakje ricotta voor 5 euro meegekregen
marlonFloris schreef:Toch vandaag nog geweest ipv morgen, wel eerst gebeld of ze nog derving hadden en dat hadden ze wel dus mocht ook nu komen.
3 broden en 12 puntjes gekregen. Blij ermee maar heeft niet 3x de waarde. Kan ook nergens vinden dat het 3x de waarde moet hebben zoals sommige zeggen?
boeflover schreef:ik had vorige week iets speciaals nodig en heb ik gekocht bij een winkel die ik via tgtg ken. Anders was ik daar waarschijnlijk nooit geweest.marlonFloris schreef:Toch vandaag nog geweest ipv morgen, wel eerst gebeld of ze nog derving hadden en dat hadden ze wel dus mocht ook nu komen.
3 broden en 12 puntjes gekregen. Blij ermee maar heeft niet 3x de waarde. Kan ook nergens vinden dat het 3x de waarde moet hebben zoals sommige zeggen?
In de app zie je een bedrag doorgestreept staan, dat is de gemiddelde normale verkoopwaarde van het pakket wat je kunt verwachten. (Voor evt kortingen).
Ik ben benieuwd of jullie nu ook klant zijn geworden bij een bedrijf die je via tgtg hebt leren kennen?
Ik had vorige week een bon van de bakker dus bakkersbrood, moet zeggen dat vandaag mijn supermarkt boterham toch echt wel smerig smaakte in vergelijking met vorige week! Normaal vind ik dat prima,maar ga nu ms toch switchen naar de bakker??
Eefsel2109 schreef:Ik kon vandaag een pakket halen bij bakker Kootwijk
Kreeg:
2 broden, 1 wit 1 donker bruin
Zak witte bolletjes
Pizza broodje
Amandelbroodje
Appelflap
2 pistoletjes
En ze vroeg op t laatst nog of ik 2 tompoucen wilde
Heel erg blij met dit pakket