Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jotoma schreef:Dat is toch geen tegenslag? Elke keer dat je vega(n) eet is fantastisch, lukt het een keer niet, dan geeft dat naar mijn mening echt niet. Bekijk het positief, van de afgelopen (ik zeg maar wat) 7 dagen eet je er dan 1 moment iets dierlijks. Dat is dus 6 dagen winst. Of nog positiever: van de 21 maaltijden heb je er 20 plantaardig gegeten. Mooie score toch?
Sharani schreef:Niet dat je er nu iets aan hebt, maar misschien voor een volgende keer zorgen dat je altijd iets makkelijk in huis hebt. Of iets in de vriezer. Of in zo'n situatie een maaltijd salade maken van voorgesneden sla en groenten. Wat slaverrijkers erbij, pesto dressing er over. Is ook een super snelle maaltijd.
Hoe maak je dat Margrathea?
Azmay schreef:Bij een pan blijvan staan is op baalavonden al te moeilijk voor me
Maar even iets van andere orde, ik verga van de honger de hele dag. Heb 2 complete warme maaltijden op en veel noten en fruit maar ik blijf honger houden.
Nu at ik normaal heel veel troep en ik ben niet dik te krijgen maar zo word ik wel erg duur in onderhoud
Jotoma schreef:Azmay schreef:Bij een pan blijvan staan is op baalavonden al te moeilijk voor me
Maar even iets van andere orde, ik verga van de honger de hele dag. Heb 2 complete warme maaltijden op en veel noten en fruit maar ik blijf honger houden.
Nu at ik normaal heel veel troep en ik ben niet dik te krijgen maar zo word ik wel erg duur in onderhoud
Kleinere maaltijden over de dag verspreiden. Ik eet ongeveer elke 2 a 3 uur en eet ook wanneer ik nog geen honger heb.
Dan vind ik het redelijk goed vol te houden.
Sharani schreef:Juist dan meer van calorierijke dingen eten zoals noten. En fruit uitkiezen daarop.
Mijn oudste dochter heeft een extreem snelle stofwisseling en is daardoor erg mager, maar zij doet het juist super op een plantaardig dieet. Ze kan er veel meer van eten lijkt wel en lijkt de voedingstoffen beter op te kunnen nemen. Ze ziet er echt goed uit nu.
Magrathea schreef:Vervelend!waar bestaan je hoofdmaaltijden uit? Dus ontbijt, lunch, avondeten