Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChantalSmook schreef:Heb inderdaad Rinse appelstroop. Even gekeken net, zit alleen fruitsuiker in volgens de pot. Tahin en Hummus zal ik eens proberen binnekort. Notenpasta zal gewoon op basis van noten zijn? Beetje pindakaas idee? Dat vind ik wel lekker namelijk maar ongezouten noten vind ik zo niet lekker.
ChantalSmook schreef:Many Inderdaad appelstroop, maar ik heb gewoon de Lidl versie dus gok dat daar wel suiker in zit. Zal bij een nieuwe pot eens vergelijken. Dank je![]()
Gast7391 fijn dat je opgezwollen gevoel weg is, waar kwam het door denk je?
Mijn buik voelt ook weer goed gelukkig. Toch iets te laxerend die zemelen. Volgende keer iets minder.
huttekase, humous, notenpasta, tahin, kan me er niet iets bij voorstellen qua smaak. Even googlen.
_Tara_ schreef:ChantalSmook schreef:Many Inderdaad appelstroop, maar ik heb gewoon de Lidl versie dus gok dat daar wel suiker in zit. Zal bij een nieuwe pot eens vergelijken. Dank je![]()
Gast7391 fijn dat je opgezwollen gevoel weg is, waar kwam het door denk je?
Mijn buik voelt ook weer goed gelukkig. Toch iets te laxerend die zemelen. Volgende keer iets minder.
huttekase, humous, notenpasta, tahin, kan me er niet iets bij voorstellen qua smaak. Even googlen.
Hüttenkäse = cottage cheese