[HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Re: [HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 16:06

Tanden poetsen :D

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 16:07

Hm ja dat is een goede!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 16:15

Werkt dat ja? Nooit van gehoord :=

Mijn bmr is trouwens 1550 :)

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 16:38

Zo he wat veel boterhammen eten jullie!

S'morgens houd ik sowieso al niet van brood... eet dan yoghurt met muesli en soms nog banaan erdoor.

Katja, wat had je ook alweer precies.. ben dat even kwijt..

Katia, wat asociaal zeg van die winkelmedewerker!!

Vanmorgen fysio geweest.,.. die snapt t ook niet helemaal pfff
Voor ik laatste keer gevallen was, had ik ook al bij de fysio gelopen omdat ik door een val van een paard jaren geleden nog altijd last had van mn schouders/rug. Maar vorig jaar vergoedde de verzekering niet meer dus was ermee gestopt. Die fysio had toen gezegd dat mn stabilisatiespieren in mn rug/schouders nogal zwak zijn en daar de klachten vandaan komen. Dus moest eigenlijk ook oefentherapie. Maar goed allemaal niet gedaan vanwege de verzekering.
Nu heb ik dus dit jaar andere verzekering genomen. En moest dus weer naar de fysio gaan. Maar ben ondertussen verhuisd dus moest wel naar een andere.
Ondertussen was ik paar weken geleden weer van mn knol gevallen en daardoor nog meer last van mn linkerschouder. Dus toen gelijk maar de fysio gebeld want moest sowieso natuurlijk. ik alles vertelt, ook dat ik sowieso al bij de fysio liep enz.. Maar ja. ging ze verder niet op in eigenlijk, alleen over de klacht dat ik nu nog meer pijn in mn linkerschouder had. Beetje masseren enz Dus vandaag zegt ze volgende week doen we de laatste keer dan, want nu had ik geen pijn meer en ook niet als zij t masseerde (vorige keer wel) dus was het wel goed. En ze vroeg zelf nog naar de klachten die ik sowieso al had Dus ik nogmaals uitleggen... ging ze weer niet op in. Heel apart..
Dus dat schiet ook niet op. Ga gewoon volgende week en dan dus niet meer,... dan zoek ik wel weer een ander Of wil wel een keer naar de osteopaat gaan proberen..
Maar vind het wel raar van die fysio...

Verder op stal geweest... samen met een stalgenoot, haar en mijn paard in de binnenlongeerbak gegooid.. vinden ze altijd leuk Helemaal spelen en rennen. en nog een heel lang gekletst met een andere stalgenoot en koffie gedronken met een borreltje
Gaat zo altijd op de woensdagochtend haha

Waar doen jullie de grammen vet berekenen eigenlijk??

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 16:42

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 16:43

ik ga aflsuiten meiden, tot morgen! :wave:

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 16:47

Wat een gedoe met de fysio Pivanti, kun je geen andere praktijk vinden waar je oefentherapie kunt krijgen?

SuSemJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 17:45

jaja... ik heb de regen getroseerd... heb 25 min hardgelopen :j :j ben best trots op mezels.. :) heb nu alleen last van mn schenen...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 17:45

sokje87 schreef:
katiavl schreef:
En dan durft ze nog tegen men mama zeggen ze heeft wel genoeg gepast dit is de laatste die ik laat zien

:wow:

Nou, die was toch echt nog niet klaar geweest met mij. Wat een onbeschofte trut met haar op d'r tanden zeg. Uiteindelijk wel een leuke jeans gekocht?

Ik ben vanochtend (weer) wezen winkelen, ook leuke spullen.. Er past niks meer in mijn kast :o

Fijn Katja, gelukkig!

Ben nu dan maar naar een outlet geweest die ik ken, maar ga daar niet graag want dan heb ik weer grote maat :P Dus nu weer 31 inplaats van 29
Heb eentje van blue blood gekocht was 50 euro inplaats van 180 viel dus goed mee.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 17:53

Ben weer thuis van school..
Weinig nieuws opgedaan :O.

Ik heb een vraagje.
Ik kom telkens aan te weinig calorien, veel te weinig :o.
Wil iemand misschien voor mij een dagplanning maken..??
Zodat ik ongeveer weet wat ik eten moet, ik kan zo men best doen, maar kom amper aan 1500 kcal!!

Alvast bedankt :)

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 17:55

Nou katia, ik zou ook even boos zijn :=
In welke stad was dat? Desnoods even per pb :)
Ik lees dat er hier mensjes zijn dat wel 8-12 boterhammen eten! Dat heb ik nog nooit binnengekregen :n
Suikerbrood en rozijnenbrood wel maar dat is iets anders := Ik eet met moeite 4 :=

Ik ben druk druk bezig hier met het huishouden, lekker schoonmaken, muziekje op en straks even naar de supermarkt, studeren en eten maken :) Hoop zoveel mogelijk af te krijgen voordat vriend thuis is.

Mijn dagje:
o: 2boterhammen met zwartewoudham en mosterd
t: Mini break Kellogs
l: smos
t: ?? Heb er eigenlijk geen tijd voor := Ga zo eens kijken
a: wijting met spinaziepuree en vissaus :)
t: fruit, wellicht 2 kiwi's :)

Willen jullie even schieten?

Maar daarnet had ik me toch wel iets :P

Nadat ik gepoept had spoel ik door maar ik heb de slechte gewoonte zeer veel wcpapier te gebruiken :7
Dus je kan het voorstellen, de wc was verstopt := Zo nuchter ik ben, zo dom steek ik mijn hand(halve arm eigenlijk :o) in de plee. Ik moest nu verder gaan dan laatst dus ik ga wat verder en haal de wcpapier eruit met de sh*t erop. Proberen door te spoelen maar dat ging ook niet :n Dus ik ga er weer in, grabbel ik nou ineens mijn drol vast >;) Sla ik een gil en probeer door te spoelen en....dat lukte *\o/*

Ben kokhalzend naar de badkamer gerend, 3x mijn handen gewassen en 2x mijn wc geboend.
En dat allemaal voor een drol niet wilde verdwijnen := :r

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 17:59

ieuw armanis hahaha

was in antwerpen degene in de stadfeestzaal in de kelder. Want je hebt er twee op de meir.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 18:02

Waar de Saturn dus staat :) Daar heb ik mijn Dieselschoenen gekocht en ik was erg tevreden over hun service :)
Wel vroeg iemand of ze me kon helpen steeds en dat vond ik storend maar dat is wel in alle winkels :)

SuSemJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 18:23

Ell_en schreef:
Ben weer thuis van school..
Weinig nieuws opgedaan :O.

Ik heb een vraagje.
Ik kom telkens aan te weinig calorien, veel te weinig :o.
Wil iemand misschien voor mij een dagplanning maken..??
Zodat ik ongeveer weet wat ik eten moet, ik kan zo men best doen, maar kom amper aan 1500 kcal!!

Alvast bedankt :)

O: een kom Special K met magere (vruchten)yoghurt
T: 2 vb met halvarine en kipfilet, appel
L: 3 vb met halvarine en runderrolade/rosbief/kipfilet/etc...
T: sinaasappel, eierkoek (of een vb/ 2 crackers)
A: aardappelen (rijst/pasta) 2 scheppen groenten, stukje mager vlees
T: stuk fruit en/of bakje magere (vruchtenyoghurt)

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 18:29

Armaris, bahhh!

Sanne, goed zeg :)

Katja, ik ga nu wel eerst eens osteopathie proberen.. een stalgenoot was daar ook zeer over te spreken..

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 18:50

Er moet nog wel even iets van het hart:
Ik heb jullie verteld dat ik een vertrouwenslerares heb? Sinds 3jaar praten we met elkaar, zeer intense gesprekken en ik vertrouw haar door en door. Het is dan ook niet ondenkbaar dat ze veel voor me betekent.

Nu is dit mijn laatste jaar in het middelbaar, echter gaat ze eind april al naar het buitenland tot eind augustus. Morgen ga ik naar haar om af te spreken voor een 'afscheidsgesprek'. Ga haar ook een cadeautje geven als bedankje.

Maar... ik heb het er zooo moeilijk mee, er valt een grote steun weg voor me, ik denk constant aan haar en hoe dat zou zijn zonder dr. Heeft er iemand tips hoe ik daar mee moet omgaan?
Ik zag dr net in de stad(we wonen niet ver van elkaar) en ik denk er nu weer aan. Wat moet ik doen?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 18:52

Misschien kan je vragen of je ze nog eens mag komen bezoeken op school, of mailtje sturen en zeg erbij wat je hier hebt geschreven (het eerste stuk dus)

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 18:54

Ik denk niet dat ze na school nog contact wilt? Ik ben ook niet de enige leerling waar ze mee praat en dan zou het wel een beetje veel worden...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 18:58

Denk je? Ken toch een geval van een jongen die nog teruggaat naar zijn vertrouwenspersoon als hij het moeilijk heeft.

Verder gaan er toch ook veel oudleerlingen terug

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 19:00

Ik durf dat eigenlijk zelf niet te vragen, ik ken ook iemand die nog contact heeft met haar vertrouwensleerkracht. Maar de mijn zei dat ze al afstand wilde nemen omdat ik volgend jaar weg ben(minder gesprekken dus) en daarmee neem ik dus aan dat het hierna over is...

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 19:09

Heey meiden.

Hier alles oke?

Huh spreek je tought nou uit als ''tot'' of ''tat''? :P

Ik ga zo met Diezel naar MG, brrr examens. Ben veel zenuwachtiger dan hem hihi. Hij heeft erg last van diarree, helaas helpt rijst, kip enzo ook niet. Baal er wel van. Vind niet leuk voor mijn hondje :(:)

Ik heb ook een schop onder mijn kont nodig.
Ik eet momenteel weer te weinig.

Morgen moet ik dus Engelse presentatie houden, maar die drie blaadjes, ik krijg het maar niet uit mijn hoofd geleerd.. En spiekbriefje / aflezen van PP werkt voor mij natuurlijk niet. Maar neem toch mijn tekst mee op groot letterdruk, dan moet ik maar even zoeken waar ik was hoor, kan het ook niet helpen. ;(

Yeahhh ik mag mee op ponykamp van mijn oude manege :D Wel voor gehandicapten, maar ze hebben het moeilijker gemaakt. Gehandicapten die en lichamelijk en geestelijk iets hebben en echt met alles geholpen moeten worden en geen seconde alleen kunnen zijn, mogen niet meer mee. Want het was dan te zwaar. Nu hebben ze alleen mensen die gehandicapt zijn, maar een lichte beperking. Een vrouw die mee gaat is verlamd bij haar arm en been bijvoorbeeld, maar kan prima rijden en heeft er geen last van. Heb er gewoon super veel zin in :D

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 19:12

Super Paulien!
Ik ben ook even aan het kijken voor eventueel vrijwilligerswerk op een manège. Zou heel fijn zijn en tegelijk ben ik ook tussen de paarden wat rustgevend werkt

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 19:13

Ow je woont in België, anders wist ik wel wat voor je ;)

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 19:36

@ Sanne dankje!!
Ik ga mijn best doen om een bijna gelijke planning aan te houden :)!!

Mijn planning voor morgen maar even neerzetten dan:

Ontbijt: Bakje vruchten yoghurt ( Special K hebben we op moment niet in huis )
Tussendoor: 2 vk boterhammen met halvarine en mager broodbeleg. Kopje koffie of thee.
Lunch: 3 vk boterhammen met halvarine en mager broodbeleg! Glas melk.
Tussendoor: Stuk fruit of 2 vk crackers met halvajam. Kopje thee of koffie.
Avondeten: Maaltijd soep (bruine bonen soep) mijn moeder doet hier vlees groente en van alles en nog wat door, dus een echte maaltijd soep.
Tussendoor: Bakje yoghurt met fruit er door ;)

Beweging: Het dagelijks aanbevolen half uurtje! Wandelen of fietsen, dat is nog onbekend.

Ik heb gister de buikspier oefeningen ook weer opgepakt, en ben begonnen met 40.
Ben van plan om er vanavond 60 te doen :)

SuSemJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 20:04

Ik zou je middagtussendoortje en, en doen, dus fruit en crackers..

Ik zit ff met mn handen in het haar..
Heb net met een eenmalige machtiging kaartjes voor Ciske de rat gekocht, alleen voor een verkeerde datum..
Hoop echt dat ik de afschrijving kan stoneren, want dit is echt oliebol!