Zo 2,5u geslapen, dan had je dat wel nodig denk ik! Apart ja 2,5 kg in een maand... zal ook wel vocht zijn... En heb je anders gegeten of valt dat wel mee? Sanne, anders neem je toch nog een appel ofzo?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zo 2,5u geslapen, dan had je dat wel nodig denk ik! Apart ja 2,5 kg in een maand... zal ook wel vocht zijn... En heb je anders gegeten of valt dat wel mee?

alleen geen fruit in huis, das jammer...even vader boodschappenlijstje meegeven maar 
altijd zo'n gehannes met zo'n tweepersoonsdekbed (en nu issie nog dubbel ook, wordt helemaal een ramp
)
Meld me ook weer even.
En ben nog moe 
Twijfel of ik vanavond nog even naar de sportschool ga 
zo lief! was even een riem onder het hart had ik wel even nodig
Pashon schreef:schoonpaps belde net, wou even weten hoe het waszo lief! was even een riem onder het hart had ik wel even nodig
![]()
maar ik beweeg ook wel veel meer dan normaal.. benangelique schreef:als je gisteren geweest bent wendy, moet je niet vandaag weer gaan. even je lijf de tijd geven om te herstellen.
ik vandaag:
o: yoghurt met muesli
t: appel
l: 2 koppen verse groentensoep
t: appel
a: zo uit eten
Had vanmorgen geen last, maar begin nu toch wat spierpijn te krijgen, dus mss ff erdoorheen? Ga zowiezo op vrijdags en zondags niet en verder nog even zien
Ga ook omdat ik er voor mezelf even doorheen moet, heel mss gaat er vanavond een vriendin mee, maar ook als zij niet gaat ga ik zelf
Moet die stap gewoon even zetten om dit ook alleen te durven, dat is het gewoon 
Had gister conditietraining en ga nu steps/bbb doen
Vind het doodeng
had er zo'n zin in dat ik het gewoon gepakt heb zonder na te denken.
.
)
kom goed joh!
)
dan morgen maar! 
Ik sta nooit in de min, maar de huur en ziektekostenverzekering zijn er net af en mijn vriendje heeft zijn helft van de huur nog niet overgemaakt. Komt nog bij dat ik vergeten was mijn uren door te geven bij TempoTeam, dus ik krijg mijn salaris pas volgende week, maar dan krijg ik wel twee weken tegelijk, dus is het gat meteen weer dicht.
Heb nog genoeg cash hier om de week door te komen. Maar toch was het wel even schrikken.