Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Alleen ik haat altijd verjaardagen, naja die bij ons thuis. Dan moet je continu in de bediening (al loop je dan wel gelijk al dat slechte eten eraf
).
(jajaja ik kreeg vroeger rozijntjes ipv snoep en de frituurpan is al jaren terug de deur uit gegaan... niet dat wij uberhaupt dat ding veel hebben gebruikt: 1 keer per maand)
al moet ik natuurlijk wel fanatiek mijn fysio oefeningen doen en ben ik al bij de peerden geweest.
Nienke_ schreef:Is oppassen zwaar ten opzichte van het lekkers of omdat de kids veel aandacht vragen.
Mijn neefje en nichtje zijn geweldige kids. Mijn oom en tante zetten namelijk het lekkers al in de woonkamer neer... dus je hebt er direct uitzicht op. 1,5 donut kon ik niet weigeren, maar van de chips heb ik maar 1 handje gehad dus op zich netjes

de koekjes zijn volkoren biscuitjes en de chips... niet aanwezig. Op zich fijn, maar zo af en toe heb je zo'n zin in zoetingheid!)
Welshcobfan schreef:Spannend hoor!![]()
Voor welke baan ga je?
) 

Op mijn nichtjes gepast, van 2 en 5, vanaf gistermiddag tot vanochtend. Kleintje was ziekjes en dus stierlijk vervelend, alleen maar huilen duurde tot 1 uur voordat ze sliep. En de 'grote' stond vanochtend om 5 uur al naast mijn bed te springen want ze wilde spelen ("Tamara wil nog even slapen
" "Neeee, spelen!" *springt op Tamara*). Qua eten viel het bij mij wel mee, gisteravond pannenkoeken op maar heb er niet veel op want had 2 kinderen die alles wilden behalve eten, de jam zat dan ook overal. Yoghurt als toetje was helemaal een kliederboel.
's Avonds wel wat chips op.
Ik heb weer gewinkeld. Vond dat dat best mocht, lief voor mezelf zijn. Dacht dat ik me er vast ook wat beter van ging voelen maar dat valt een beetje tegen. Anyhoe, téveel geld uitgegeven maar ik heb wel nieuwe kleren 
(en dat is al gauw dat het me te hoog is
)
Dus weer 'n maatje kleiner! Ik had een 30 aan en die zat ook wel goed, maar toch 29 geprobeerd. Ietsje strak maar omdat ik toch nog een paar kilo kwijt wil komt dat wel weer goed

Benieuwd hoe het gaat zometeen
SannevdM schreef:@ Mocca: Haha, heerlijk kinderen! Wel balen voor jou.
Trouwens, ik zat net eens in je profiel te spieken en die laatste foto is echt super!!! Vind ik...