Exitium schreef:Damn, dat ziet er goed uit! Je hebt nog aardig door moeten eten om dat in twee uur op te krijgen ook denk ik
Nee hoor, want alle bakjes deelden we met zijn vijfen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DideH schreef:Sodera schreef:Oh wauw Dide, wat mooi!!! Waar was dit? Ziet er uit als een gegadigde om op de high tea shortlist te gaan!
Pilkingtons in Den Bosch! Echt een aanrader. Ben er nu voor de tweede keer geweest en blijft beste high tea die ik gehad heb.
Sodera schreef:DideH schreef:Pilkingtons in Den Bosch! Echt een aanrader. Ben er nu voor de tweede keer geweest en blijft beste high tea die ik gehad heb.
Oh..![]()
Dat is echt ZO erg aan de andere kant van Nederland en in een regio waar wij ook echt nooit komen.
Ik woon in het buitenland maar ben geregeld in NL. Alles boven de rivieren komen we nog wel eens etc maar Den Bosch....
Nu ga ik huilen in een hoekje.
Sodera schreef:DideH schreef:Pilkingtons in Den Bosch! Echt een aanrader. Ben er nu voor de tweede keer geweest en blijft beste high tea die ik gehad heb.
Oh..![]()
Dat is echt ZO erg aan de andere kant van Nederland en in een regio waar wij ook echt nooit komen.
Ik woon in het buitenland maar ben geregeld in NL. Alles boven de rivieren komen we nog wel eens etc maar Den Bosch....
Sodera schreef:Oh..![]()
linoleum schreef:Sodera schreef:Oh..![]()
Boven de rivieren wat meer in het Noorden kan ik je Tea Time in Echten nog aanraden! Vlakbij Hoogeveen. Is volledig in Engelse stijl, van gebouw, tot kleding personeel naar het eten en thee zelf