Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 12:26

Ik heb hier 3,49 voor betaald.. Daar haal ik in de supermarkt geen vleeswaren, kaas, gebakken bacon, scrambled eggs en meer dan 10 broodjes voor :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 12:42

Dayanara schreef:
Fading schreef:
Ik vind het jammer dat ze er geen hele maaltijd in stoppen, dus ook wat groenten ipv z'n drankje of yoghurt :) Dan vind ik het meerwaarde hebben :D

Vandaag voor 't eerst de bakker bart besteld.

Bakker Bart ga je blij van worden :j neem een grote tas mee

Ben heeeel benieuwd :D

marlonFloris

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 13:52

Pff hier een flop. Was voor hun de 2e dag dat ze meededen en ze hebben nog een winkel 2 dorpen verderop, nu heeft tgtg die 2 door elkaar gehaald en stond ik daar dus voor niks want alles was al op.. ik mocht evt vanavond bij het andere filiaal wat ophalen maar dan moest ik nog verder rijden. En pas vanavond want die zijn tot 18.00 open of ik mag van de week opnieuw langskomen. Dus nu maar voor woensdag middag gezegt dat ik wel terug kom.

20 min heen en 20 min terug en niks gehad nu. Baal wel een beetje maar kunnen hun natuurlijk ook niks aan doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 13:53

Oh jeetje wat balen... Maar wel fijn dat het netjes is opgelost en niet dat ze zeggen dat je pech hebt.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 14:05

Nee dat is waar, de mensen zelf vonden het ook wel vervelend.

Ik heb alleen wel mijn telefoon nummer doorgegeven via tgtg dat als er wat veranderde hun mijn konden smsen. Beetje jammer dat ze niet gesmst hebben.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 14:20

Balen marlonFloris... Kan me voorstellen dat je dan even flauw bent. Is het bij tgtg inmiddels gecorrigeerd?

Zojuist bij de bakker in centrum Groningen geweest, Crebas. 3 hele broden en een halve. Kwam seriematig uit de vriezer, kon zo de vriezer weer in. Prima!

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 18:41

Afbeelding
Pakket van de bakker Kees Grutter in Purmerend.
Erg blij mee!

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 19:00

Ik heb vandaag (na lange tijd) weer een pakketje opgehaald. Deze keer na school bij de bio winkel tegenover in Hasselt.

Heel vriendelijke service, vroeg of we vlees eten en ik mocht zelf een brood kiezen.

In mijn tas zit: een spelt brood ongesneden, een pot naturyoghurt, twee stukjes vis, bio kookroom en een koude chai latte.

Prima pakketje voor 4 euro als je het mij vraagt :)
Ik ga zeker nog eens terug. Ook de service echt fijn.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 19:10

Eindelijk gelukt!!! Voor morgen een pakket bij een goede bakker. Moet er toevallig in de buurt zijn, dus ik ben erg benieuwd :)

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 19:25

Eindelijk een keer een bakkersbon weten te bemachtigen! Iemand ervaring met "brood van koos"? :D
Morgen ophalen

Pien1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 19:50

Aight schreef:
Eindelijk een keer een bakkersbon weten te bemachtigen! Iemand ervaring met "brood van koos"? :D
Morgen ophalen

Jep! In Valkenburg weliswaar en al wel een tijdje geleden maar was een prima pakket

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 19:55

Ik heb mij vandaag ook aangemeld voor dit superinitiatief, helaas doet er hier in de gemeente nog niemand mee.. maar ben benieuwd naar de toekomst!

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 20:25

Vandaag even langs de bakker geweest en gevraagd hoe het nu precies werkt. Zoals ik het begrijp zetten ze bv morgen het open (ze had het over standaard 3 pakketten) en dan kan ik het woensdag rond sluitingstijd pas ophalen. Maar is dat logica ? Lijkt mij vandaag over, morgen ochtend ophalen. Of gaat dit vaker op deze manier ?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 20:26

briitje schreef:
Vandaag even langs de bakker geweest en gevraagd hoe het nu precies werkt. Zoals ik het begrijp zetten ze bv morgen het open (ze had het over standaard 3 pakketten) en dan kan ik het woensdag rond sluitingstijd pas ophalen. Maar is dat logica ? Lijkt mij vandaag over, morgen ochtend ophalen. Of gaat dit vaker op deze manier ?

Ja is altijd zo.
Alles wordt aan het einde van de dag weggegooid en niet in de ochtend.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 20:31

Hier is ook een bakker die het in de ochtend open zet en dan krijg je het brood van de dag ervoor. Of, zoals ik vanmiddag (9-14 uur ophaaltijd) ingevroren brood van zaterdag. Dus wisselt ook een beetje per bakker.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 23:30

Hier is het dag ervoor bon kopen maar wel brood van dezelfde dag. Ipv dat ze het met sluitingstijd weggooien koop jij het nog voor een klein bedrag. En mocht er geen derving zijn annuleren ze de bon en krijg je geld terug.

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 09:26

Ik had gister een bon bij een bakker die er nieuw bij was. Medewerkers wisten van niks. -O-
Tijd en brandstof verspild i.p.v. voedselverspilling tegen gegaan.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 09:26

Met het verhaal van gister snap ik het nog minder nu :+. Hij staat nu open. En mag dat einde van de dag ophalen. Ik dacht dat ze gister wat anders zei. Helaas moet ik werken. Maar wel leuk dat ze standaard enkele boxen aanbieden. Alleen nu weet ik niet welk tijdstip ik juist in de gaten moet houden

Edit zie dat vele dat zo doen. Maar je weet toch nooit wat je overhoud ?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 09:30

briitje schreef:
Met het verhaal van gister snap ik het nog minder nu :+. Hij staat nu open. En mag dat einde van de dag ophalen. Ik dacht dat ze gister wat anders zei. Helaas moet ik werken. Maar wel leuk dat ze standaard enkele boxen aanbieden. Alleen nu weet ik niet welk tijdstip ik juist in de gaten moet houden

Edit zie dat vele dat zo doen. Maar je weet toch nooit wat je overhoud ?

Bakkers houden altijd veel over. schatten ze in...nee verkopen aan klanten is vervelender.

amsterdam10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 12:49

Yes, een nieuwe bakker bart bij mij in de buurt. Ga er vanmiddag heen. ben benieuwd!

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 12:54

Ik ga vanmiddag ook een nieuwe bakker proberen :)

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 13:02

Ik heb 3 bonnen gehaald voor de bakker _O-
Voor mezelf en voor 2 collega’s :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 13:04

Afgelopen weekend had ik een bon van de bakker en voor vandaag een bon van de Deka supermarkt hier. Ben benieuwd.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 13:25

Hoi Allemaal,

Ik ben een tijdje in aanraking gekomen met deze app en was erg enthousiast.
Nu is het alleen zo dat in mijn woonplaats (en de omliggende dorpen) nooit wat beschikbaar is of alles al uitverkocht is (2 dagen van te voren).
Ik vind het wel jammer want het is een erg leuk principe alleen op deze manier bijna onuitvoerbaar in deze omgeving

amsterdam10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 13:26

Wat bedoel je met '2 dagen van tevoren'? Iedere dag worden er eventuele pakketten aangeboden. Je kunt dus niet kopen voor over 2 dagen.

Jammer dat er weinig is. Het wordt steeds bekender, dus misschien is er over een tijdje wat bij je in de buurt!