Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Plien91 schreef:Vandaag:
O: Smoothie van rode biet, banaan en sinaasappelsap, 1 meergranenboterham hüttenkäse
T: 1 vk knäckebröd kaas
L: Volle yoghurt met zomerfruit, havermout, kokosrasp, lijnzaad en pure chocolade
T: Appel en drie mariabiscuitjes
A: Ovenschotel van rode kool met appel, bio rundergehakt en aardappelpuree
T: Restje smoothie van vanochtend
T: Borrel + ?
B: 25min fietsen,8km hardlopen30min NTC Get strong
fleur_yen schreef:En dan vandaag:
O: 45 gr havermout, 10 gr rozijnen, 1 appel, 7 gr walnoten, kaneel/cacaopoeder
L: 50 gr havermout, 7 gr gedroogde cranberries, 1 appel, 6 gr lijnzaad, kaneel/cacaopoeder
T: smoothie, halve avocado, 1 appel, 1 glas verse sinaasappelsap, 1 tl chia, 1 kiwi, stuk komkommer
T2: rijstwafel en een mandarijn
Planning:
A: valess toscana burger,salade met oa kidneybonen of linzen met watgewokte groente, 1/3courgette, denk 80 gr pompoen, tomaat
T1: 3 witte maltesers
T: vrij weinig als A gehad, en ik had zin in iets lekkers wat vulde dus zelf een soort vanmugbakje cake gemaakt, 1 ei, kleine el pindakaas, scheut havermout, wat pompoen (uit de blender), gestampte amandelen en cashewnoten, cacaopoeder, beetje honing en bovenop wat pure hagelslag
Nu zit ik voor de rest van de avond wel vol![]()
1860 kcal, tevreden
B: 2x 5km met mbt door het bos naar stal, 1u intensieve dressuurles, 15 min fietsen, plan was nog te gaan hardlopen maar toen ik thuiskwam was ik echt doodmoe, dus ik gun mezelf wat rust en ga morgen lekker lopen
D: 3 cappuccino, water
mandy358 schreef:twijfel of ik nog wat zal nemen of niet, wat zeggen jullie?
Bhriseis schreef:Omdat valtaf bijvoorbeeld er van uit kan gaan dat een product bereid is of vice versa; terwijl de verpakking het tegenovergestelde zegt. Ook merken kunnen onderling veel verschillen
AllstarLove schreef:O- havermout met banaan, kaneel, maca, cacao nibs, chia en goji bessen.
T- halve liter smoothie van banaan, kiwi, spinazie en lijnzaad.
L- 2 bruine boterhammen met pindakaas, klein schaaltje havermout met chocoladevlokken en een plakje krentenbrood met boter.
T- 1 witte boterham met boter en jam.
A- zuurkoolstampot met appel, appelmoes en een konijnenpootje