Nu ook de mesthoop wegwerken want land hiernaast is net omgeploegt.Moet nu mijn mest weer even opslaan tot na de oogsttijd

Gister Euonymus gestekt...de lage en half hoge variant.Besloten dat het een mooie natuurlijke,konijnwerende afscheiding gaat worden voor mijn bloementuin

Misschien dat ik de hoge variant wel ga gebruiken als afscheiding voor de moestuin...nog eens over nadenken...duurt wel even voordat dit hoog genoeg is.Aan de andere kant geeft het wel mooi kleur aan het geheel...het is de geel/groene variant.Het hele jaar door een prachtige kleur.

) met konninginnedag onkruid weggehaald, aarde aangevuld in de borders en in de bakken op het dakterras (wij hebben een grote houten bak die het hele terras omzoomd zeg maar). Wat een werk en ik merk aan mijn fysiek ook dat ik een echt kantoorpikkie ben geworden
Kan soms best een week of 3 duren hoor...gebeurt onder de grond al een hoop maar als het spruitje eenmaal boven de grond is kun je het pas echt goed zien....vaak krijg je dan ook een groeispurt
hij zit helemaal vol!
want ik heb er gewoon echt veel te veel!
Begin al aardig vol te raken.