Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En Ukje, goed dat je aardige kant het heeft gewonnen, ik zou al lang keihard terug hebben gebitcht.. Knap van je.

Hihi, voel me net een puber die voor het eerst een uitje heeft
Ik ben er ook gewoon nog niet over uit hoe 'serieus' hij het allemaal neemt. Ik vind het tot nu toe een leuke flirt, maar merk ook wel dat ik het erg gezellig vind om te smsen en als hij belt zoals gister. Ben het ook niet gewend dat ik geen hoogte krijg van een jongen, al mijn vorige vriendjes waren zo snel om, heb ik zelf zo weinig initiatief hoeven tonen (wat klinkt dat arrogant
). En bij hem weet ik het gewoon niet, hij maakt me echt onzeker

ga zo nog even een flesje water proberen voor het slapen
(wel een appel erbij hoor
). Maar ik heb vandaag wel een zware werkdag gehad met veel beweging
Thuis heb k t niet in huis, dat scheelt een hele hoop!

En daarna nog wat gesnackt hier aan daar.

benangelique schreef:hoe komt het dat je avondmaaltijd uit brood bestaat? nu eet je nogal eenzijdig.
ik vind ook je tussendoortjes nogal calorierijk. nu eet je enkel aan tussendoortjes al zo'n 750 calorieen!

Wij eten ook nog steeds elke zaterdag brood (alleen dan iets 'speciaals', dus afbakbroodjes, of een kroketje, gebakken ei, met soep etc). ladyjoy schreef:Precies, enne.. zaterdag brooddag is al een heleee oude gewoonteWij eten ook nog steeds elke zaterdag brood (alleen dan iets 'speciaals', dus afbakbroodjes, of een kroketje, gebakken ei, met soep etc).

*grom!*
(ag ja belgie enzo) en dan halen we het niet om te koken. geen tusendoor in de voormiddag 10uur ontbijt en kwart na 11 word eten.
Heerlijk want ik heb hem natuurlijk al ff geproeft. Hij stond mij zo smekend op de voorbank van de auto aan te kijken.....dus ik kon het niet laten toen ik thuis kwam
En dan lekkere hapjes maken. en nog een appeltaart. Ik zat er gisteren ff helemaal door. Gisteravond nog boodschappen gedaan mijn de groothandel in groningen voor mijn zus in Frankrijk (gaan we dinsdag heen) en daarna zijn we heerlijk naar de pizzaria geweest
)