Ik wou gaan volleyballen vanavond, maar ik kreeg zo'n hoofdpijn tijdens het huiswerk... En die is nog steeds niet weg, ARGH. M'n avondeten was wel heel lekker, dat dan weer wel
Woensdag dan maar sporten, donderdag moet ik van 5:45 tot 14u werken dus dat is dan wel weer beweging genoeg.
Planning voor morgen: O: 2 bb met kaas T: - L: broodje op de uni of salade T: pakje evergreen T: appel A: ?
Flevo tot 17.00, dus ben over een uurtje al klaar.... Hopelijk kan vriendje me wel komen halen want hij belde net al dat het moeilijk ging worden morgen kan ik mijn auto pas ophalen das wel balen!
Net trouwens ook lekker gereden. Had les en het ging wel goed. Voelde me niet 100 %, maar dat had ik vooral aan mezelf te danken. Vanmiddag naar het ziekenhuis geweest en dan mag ik 12 uur daarna alleen licht werk doen, ook niet tillen etc. Maar ik was koppig en moest en zou toch lessen. Geen slim plan.
Nou, een nette dag vandaag en dat ondanks 1e dag ongesteld Wel heel vervelende nek- en hoofdpijn, of menstruatie, of spanning, beetje moeilijk te bepalen, maar wel irritant
Planning morgen, beetje warrig want moet om 12uur in Amsterdam zijn en géén idee hoe laat ik thuis ben Moeders houdt avondeten apart, wil daar niet voor de vette hap gaan
O: yoghurt+vruchtensap, 2 crackers kaas T: pakje sultana L: 2 boterhammen smeerkaas20+ T: appel T: plak kruidkoek T: ? (afhankelijk van thuiskomst) D: chili con carne T: 2 crackers filet americain T: sinaasappel
Het is wel zo idd dat je gewoon alles moet blijven doen zoals je het normaal zou doen zeg maar, dus ik doe wel gewoon lopen en normaal bewegen enzo, net als je bij keelpijn moet proberen gewoon te praten en niet expres fluisteren ofzo.
mn id en ov zijn gevonden Heb een brief van de politie gehad, mn ov zat erbij, mn id moet via t bevolkingsregister, maar die mag ik dan binnenkort ophalen Ik ben zooooo blij
Sok!! Hoe is het ermee meis? Ja ik ga jullie zsm een pica laten zien, mijn camera werkt alleen niet op de batterijen die ze hier verkopen (heeft met de spanning te maken) maar ik doe mijn best! Ja eetlust is weer terug zolang ik in de airco blijf dankjewel voor het vragen! Ben je de dagen al aan het aftellen? Kan je weer lekker samen met je vriendje dansen
Mijn dag: o: halfvolle melk met low fat granola en een banaan t: meergranen crackers en een appel l: rijst met kip en groenten t: crackers a: restje macaroni of niks, vanavond ga ik EINDELIJK mijn auto ophalen... verder ook nog salsales dus dat wordt stressen,heb met vriendje afgesproken dat hij vanavond niet blijft slapen want ik ben gesloopt...Heb ook nog een vriendin die aandacht nodig heeft, haar vriend is vreemdgegaan
Ja het is inderdaad best vreemd... heb nu ook het idee dat ik weer een klein beetje aan kom, niet zo raar natuurlijk als je een maand lang slecht eet en het kan ook echt aan die chinese dry cleaning liggen hhahaha normaal was ik mijn kleren altijd zelf maar ik heb geen wasmachine in mijn nieuwe appartement
Waar is iedereen? Om half 1 krijg ik mijn auto damn ik krijg ineens de kriebels... als hij morgen instort heb ik geen poot om op te staan. Gelukkig heb ik hem laten checken door een monteur en had ik er een super goed gevoel bij...
Vandaag gegeten: O: 2 Finse ronde volkoren met kaas T: plakje ontbijtkoek bij een kop thee L: 2 bb met pindakaas en een cup-a-soup T: sultana (op stal) A: geen idee, eet bij een vriendin
Beweging 20km fietsen en een half uurtje rustig aan paardrijden (paard heeft blessure).
Pindakaas is inderdaad beter dan mijn chocopasta van gister.
Ik heb vandaag echt zo'n dag dat ik nergens zin in heb. Niet in paardrijden, niet in werken, niet in op de bank hangen, echt nergens in. Dus ik doe maar gewoon wat ik moet doen, eigenlijk wil ik alleen maar slapen. Heb het vreselijk druk gehad de laatste tijd, geloof dat het me nu aan het inhalen is.
Douchen heb ik net gedaan. Een asprientje doet vaak bij mij ook wonderen. Nu nog even de was ophangen en kattebakken doen en dan relaxt bij een vriendin eten. Deze week heb ik een dag vrij van mijn werk, dus kan ik wat bijtanken.
Fijn zeg wind! Ik zou dat ook wel willen op dit moment... maar ik moet gewoon werken deze week helaas. Rust lekker uit en geniet ook een beetje voor me