Mijn dagje:
O: 1 beschuitje met Nutella, moest even wat boodschapjes doen
T: eigenlijk mn ontbijt: 2 bruine pistolletjes met kipfilet
L: 2 bruine pistolletjes met kipfilet
T: druiven
D: bami met groenten en zónder vlees
T: appel
40/45 min gefietst
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LotteAnna schreef:o: magere yoghurt met handje muesli en kiwi
t: koffie verkeerd
l: 2 boterhammen met 30 + kaas en tomaat, flesje go drink (zoiets als optimel)
t: nectarine
a: met verticale eten; geloof mexicaans met tacochips en gehakt, groenten enz, ook toetje met bananen en ijs (daarna piemelparty, haha, girlsnight; soort tupperwareparty waar ze vibrators enz gaan laten zien hahahaha)dus ook nodige wijntjes/biertjes
Ilse schreef:Jeetje wat gaan jullie hard
Ik heb gisteren een nieuwe winterjasvan Only gekocht, onwijs leuk dingetje en paste gewoon makkelijk in de M![]()
O: Fruit n Fiber met magere melk, plakje ontbijtkoek
T: - (ortho)
L: 2 volkorenboterhammen met kipfilet en wat peper & zout, plakje ontbijtkoek
T: Sinaasappel en pruimpjes?
D: Nog onbekend
SAKKIA schreef:Gister vergeet ik maar gauw
Mijn planning voor vandaag:
1ste o: Sinaasappel en wat drinken
Gesport
2de o: 2 crackers, 1tje met kaas en 1tje met sandwitchspread.
l: 2 kleine Italiaanse bollen met sla, kaas en rauwe ham, en geen boter maar eenbeetje honing mosterddressing![]()
t:-
a: aardappels, sperzieboontjes en vlees weet ik nog niet.
LotteAnna schreef:LotteAnna schreef:o: magere yoghurt met handje muesli en kiwi
t: koffie verkeerd
l: 2 boterhammen met 30 + kaas en tomaat, flesje go drink (zoiets als optimel)
t: nectarine, 2 snack a jacks, plakje ontbijtkoek met boter (was toch te weinig tussen de middag)
a: met verticale eten; geloof mexicaans met tacochips en gehakt, groenten enz, ook toetje met bananen en ijs (daarna piemelparty, haha, girlsnight; soort tupperwareparty waar ze vibrators enz gaan laten zien hahahaha)dus ook nodige wijntjes/biertjes
Jamy schreef:
Mijn dag verder:
O: plakje ontbijtkoek met boter (toen gelopen) magere kwark.
T: liga continue, 1 volkorenbroodje met philadelphia en wat sla
L: 1 volkorenbroodjes met boter en hageslag, en wit bolletje met philaphia light en wat sla.
T: 1 of ander bolletje met stukjes chocola erin, mini breaker
D: denk lasagna met wat sla.
LittleAnn schreef:Mijn planning:
o: magere melk met allbran plus (is dat vieze spul nou nog niet op? :S) en twee plakjes ontbijtkoek (laat)
l: drie blue band boterhammen met light kaas en twee kiwi's
a: worden denk ik makkelijk noodles in groentensoep
LotteAnna schreef:Van 18 u tot 19 u. Ik weet niet of je wel wil weten wie er achter deze naam zit![]()
Annetje schreef:LotteAnna schreef:Van 18 u tot 19 u. Ik weet niet of je wel wil weten wie er achter deze naam zit![]()
Ik ga smiddags al van 13.00 tot 14.00, dus je ziet me niet. Maar ff domme vraag he, ik snap dat je je omkleed in de kleedhokken, maar dan? Laat je je tas in het kleedlokaal? Of neem je die mee? Want je moet je sportkaart laten zien toch? Ik heb geen zakken in mijn sportkleding...
Ik heb net heeeerlijk in mijn bikinie in de zon liggen bakken! En zoals gewoonlijk viel ik ook weer lekker in slaap.